Alla inlägg den 13 januari 2010

Av julia♥ - 13 januari 2010 21:42

nu är filmen slut, jag har borstat tänderna och är redo att gå upp på mitt rum och läsa en bit ur ljudet av ditt hjärta. 


föresten, jag har tjatat i evigheter om att få ett par nya glasögonbågar eftersom att mina nuvarande är skitfula (mamma och pappa håller dock inte med om det..) var inne på en hemsida och hittade dom här:


          

vad tycker ni? jag gillar dom absolut!


godnatt

Av julia♥ - 13 januari 2010 20:05

nu sitter jag i soffan med ansiktsmasken kletad på ansiktet, vi sitter och ser en beck film och nu ska jag ta och he bort nagellacket jag har på mej och måla dit nytt och fräscht nagellack:)



       




ha en fortsatt trevlig kväll 

Av julia♥ - 13 januari 2010 18:24

detta ska avklaras nu, så fort som möjligt:


 vattna alla blommor på övervåningen

 dammsuga mitt rum

 ta en lång och varm dusch

 lägga en ansiktsmask

 sätta mej i soffan och se en film

 sova!


haha såhär kommer min kväll att se ut:) 


körde på röda läppar idag:)


ni lär höra av mej senare när jag är klar med allt som ska göras 

Av julia♥ - 13 januari 2010 18:00

mamma kom hem precis hem från jobbet och gissa vad hon hade med sej hem till mej? 

en helt underbar film!! rånarna heter den, den är verkligen hur bra som hellst! jättespännande och jättesorglig.. har ni inte så måste ni!



   

funderar på att se den redan nu, men det här är en film som man vill se med någon av sina tjejkompisar så att man kan gråta tilsammans^^

vi får se hur jag gör:p

Av julia♥ - 13 januari 2010 16:30

pratade med linn på msn, och hon tyckte att jag skulle lägga upp bilderna från sist vi var i florida för att sprida lite ljus och värme i ddet annars rätt så kalla och mörka tillvaron :) 

och snäll som jag är letade jag självklart fram några bilder;) 

snart är det ett år sedan vi var i florida! för länge, tur att jag har en utlandresa som kommer snart, eller det är väl ett tag iof.. måste ju vänta enda till juli:( ihih här är bilderna^^


            

vi hyrde ett hus tilsammans med dom vi åkte dit med, lyxigt med egen pool, vi hyrde även en egen bil för att vi skulle kunna åka omkring och se saker osv:) 


                                                      

vi for på en massa nöjesparker osv:) skitkul med bergochdalbanor ju!


               

vi körde till daytona beach, dock kunde man inte bada där eftersom att vattnet var svinkallt, på stranden är det tillåtet att köra bil också^^


      

vi fikade och shoppade en massa..


            

en av dagarna vi var där så åkte vi och hälsade på ett par amerikanska släktingar. (dom är dock inte släkt med mej utan med linns familj) dom bodde på ett hotell där det fanns en massa djur^^


  

sen såhär på slutet vill linn säga godnatt:]<3



det var alla bilder från florida jag hade på min dator, gud vad jag längtar tillbaka!

har ni varit där någon gång?


peace


Av julia♥ - 13 januari 2010 15:53

hejhej, har varit hemma ett ganska bra tag men har inte haft lust att blogga förens nu^^

onsdagar är värsta so-dagen, två hela lektioner med so, och sen typ idrott:) volleyboll stod på idrottschemat idag, det är jätteroligt ju!

inte för att jag är jättebra på det men man lär sej ju mer och mer för varje gång:) 

mitt lag vann då båda matcherna vi spelade så jag kan ju inte vara hel värdelös iaf;) 

haha

blev rätt så överaskad idag också, jag gick runt i korridorerna och frös, klagade på det ett rätt så bra tag, kylan asså.. 

men i cafeterian var faktiskt ett av elementen igång!! blev rädd när jag rörde i det och brände mej, helt otroligt med värme!

inte för att det är varmt i något av klassrummen men nu vet jag ju iaf vars jag ska gå när jag fryser^^ 

mer hände inte på skolan tror jag:) 


här hemma har jag inte gjort nå, jag vet att jag egentligen borde gå upp och dammsuga golvet i mitt rum.. men har ingen lust med det, är ju mycket roligare att blogga? hihi*

det enda jag har gjort sen jag kom hem är att lyssna på musik och kolla en massa olika bloggar, vilka bloggar läser ni? förutom min asså^^


  

nu ska jag  se en film, hoppas eran dag blir bra!

Ovido - Quiz & Flashcards