Alla inlägg den 18 januari 2010

Av julia♥ - 18 januari 2010 16:50

hejhej, nu har jag kommit hem från skolan^^

känns absolut inte som att det här bara är andra veckan!

är sjukt less just nu.. orkar inte göra nåt alls..

aja, idag så har vi inte gjort så värst mke.

jag lämnade in min bilduppgift (den om John Bauer) tror att den gillades^^

sen så har vi haft musik där fick vi i uppgift att skriva en låt, jag är med olle och vi har redan kommit på den första versen! 

vi har även börjat på den andra versen, refrängen sitter lite trögt just nu men efter några lektioner lär vi ha kommit på något riktigt bra!


som jag berättade tidigare skulle vi åka skridskor på idrotten idag vilket gick riktigt bra!

trillade bara en gång, men det gills nästan inte för att det var oscars fel och inte mitt.. ^^

är rätt nöjd endå, ett fall är väldigt lite enligt julias statistik:p


bortsett från det så har vi bara haft vanliga, tråkiga lektioner så som svenska, spanska och läxläsning.


idag så lockade jag mitt hår litegran och sen så målade jag läpparna med ett ljusrött läppstift!

 

                                                          


nu ska jag kolla lite packa upp alla gympasaker, kolla några av bloggarna jag läser, spåna lite angende musikprojektet, äta och sen gå ut med cosmo!

oj vilken lång lista på saker det blev^^


vi hörs senare, hare bra så länge puss!

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards