Alla inlägg den 19 januari 2010

Av julia♥ - 19 januari 2010 19:47

man kanske borde prova?


BARBIE




LADY GAGA



eller varför inte SAILOR MOON?



hon är sjukt duktig på makeovers iaf ^^

Av julia♥ - 19 januari 2010 18:45

gud så skönt det var att duscha!! 

skulle aldrig någonsin klara mej utan dusch:o 

nu är håret rent och inte lika elakt längre, jag luktar gott och har kletat på en ansiktsmask.

Så med andra ord kommer den här tisdagskvällen att bli lyckad:) hihi


  



det som står på "att göra listan" nu är följande:


tvätta bort ansiktsmasken 

kolla bloggar

läsa lite ur ljudet av ditt hjärta (som jag otroligt nog inte läst ut än!)

packa saker till idrotten i morron, volleyboll står på schemat.

skriva på musik-uppgiften har äntligen bestämt vem jag ska skriva om! tror jag...

se på film och fika

sovasovasovasova:]


hihi, peace

Av julia♥ - 19 januari 2010 18:00

glömde ju att berätta att vi fick en massa sockar med oss hem från skolan idag:) 

vi ska alltså sälja för att få mera pengar i klasskassan, vi ska på klassresa till götet så det är inte fel med lite extra pengar som an kan göra en massa kul för:) 


jag kommer själv att köpa en massa sockar, billiga var dom också 5 par för endast 100:- :) 


    


mitt hår ser just nu ut som ett risigt fågelbo, jag antar att det är ett tecken på att det behöver tvättas.. så det är väl bäst att jag gör det då :D 


hörs efter duschen^^

Av julia♥ - 19 januari 2010 16:36

har äntligen kommit hem från skolan nu! 

den här dagen sög riktigt ordentligt! ingenting har gått bra för mej.. 

slöjden var nog värst tror jag.


jag håller på att göra en hylla just nu(som kommer att bli sjukt snygg när den är klar!) aja iaf så skulle jag borra en hål och stoppa in en rundstav för att hålla ifop alltihopa.. 

tror ni att det gick bra? nej det gjorde det inte, jag borrade snett så att rundstaven endast gick in en bit och sen när jag skulle dra ut den så vägrade den att komma ut.. aja, tillslut så lyckades jag med att bora dom där håler och stoppa in alla stavarna.. 

men så när jag väntar på att limmet ska torka lyckas jag på något helt oförståeligt vis putta omkull hyllan så att allt går sönder och ligger i en massa delar på golvet.. bara att börja om igen.. :( 



 +  =     



sen så fortsatte min otur efter det.

jag var så sjukt hungrig efter slöjden så jag gick och fikade i matan, började på att smöra min första macka, och när jag nästan är klar så går den av på mitten!! 

blev självklart jättearg men jag var fortfarande hungrig, så jag la mackan på sidan och tog en ny, och tror ni inte att den jäveln också går av på mitten!!! 

jag ska aldrig mera äta husmans!! 

hihi


nu är jag iaf hemma och ska snart få middag, är fortfarande jättehungrig!

något fel är det på mej, jag kan äta hur mke som hellst när jag väl äter men oavsett hur mke jag äter så är jag endå hungrig en halvtimme efter att jag har ätit.. lite jobbigt^^


hur var eran dag?      

Skapa flashcards