Alla inlägg den 21 januari 2010

Av julia♥ - 21 januari 2010 21:35

vet att det har varit usel updatering idag.. :) 

men man har inte alltid tid att sitta vid datorn? ^^


det som har hänt idag är samma som den övriga veckan typ:) 

inte alls så händelserik :) 

orkar inte skriva om skolan, gör ju det varenda dag annars, det börjar bli lite jobbigt tkr jag ? :)


just nu sitter jag i soffan med min mysigaste pyjamas :] 

har precis duschat, använt min helt underbara peeling från MUS, och självklart också använt min mudmask från MUS :) 

dom är verkligen helt underbara, måste köpa mera av dom :)


(mudmasken är alldeles blå, så man ser ut som en smurf när man använder den!)


jag har en fråga kvar på so:n innan jag är klar, lite jobbigt att komma på ett bra svar till den.. jag har så svårt att formulera mej ibland, jag vet precis hur allring fungerar och jag kan förklara det osv men det är helt omöjligt att skriva ner det på ett papper? :o


ha en fin kväll!

Skapa flashcards