Alla inlägg under januari 2010

Av julia♥ - 20 januari 2010 22:32

det blev det här jag handlade på H&M's hemsida :)


   bikini (någon är taggad på sommar)

   solglasögon (jag är jättetaggad på sommar!)

   en jättesnygg ring!


inte så mke, men helnöjd är jag ändå :)


hihi, ska sova nu :)


i morron så väntar skolan och efter det så ska jag följa sofia till gummark där vi ska tolka efter kingen.

det kan bli spännande eftersom att jag aldrig har tolkat efter en häst förut, jag tippar på att jag kommer att ramla ett antal gånger! :p


sovgott allihopa! :)

Av julia♥ - 20 januari 2010 21:43

nu har jag målat klart naglarna, så här blev det!

älskar färgen^^


  



jag ser på beck- mannen utan ansikte med mamma och pappa just nu:]


snart kommer ett inlägg om minishoppingen :)


peace  

Av julia♥ - 20 januari 2010 20:59

cosmo har så lång tunga att han sover med den utanför munnen! 

hahah, hur söt är han inte?



just nu så håller jag på att shoppa, det blir lite saker från H&M, kommer att berätta sen efter jag har fikat:)


peace

 
Av julia♥ - 20 januari 2010 18:32

nu har jag ätit middag, det var pommes, fläskfilé med grönpepparsås och sallad som serverades idag! 

gud så gott det var! 


kvällen för mej kommer i stort sätt att se ut som igår, jag ska plugga historia, plugga engelska, läsa lite ur min sjuktbra bok och sen ska jag ta en lång varmdusch, lägga ansiktsmask och måla om naglarna (jag har lyckats klösa bort en massa nagellack på pekfingrarna och på lillfingrarna:])


efter det så ska jag mest troligt logga in på www.gymnasieintagningen.nu  och välja gymnasium! läskigt!   


ha en fin kväll! 

Av julia♥ - 20 januari 2010 16:29

har någon av er provat MUS cover all mix pens?

själv har jag inte gjort det, men funderar på att köpa dom :)

har läst om dom och de flesta säger att dom är mke bättre än dom vanliga cover all mixarna (sägen man mixarna?) eftersom att det är lättare att applicera och själva formulan är mjukare och mer lättarbetad :)

dom tre pennorna kostar iaf 245 kronor på MUS :)

   så här ser pennorna ut :)

pennan som är orange används till att täcka över blåa områden, tex. under ögonen :)

pennan som är grön/gul använder man till till röda områden tex. finnar eller på näsan om den blir röd ute när det är kallt :)

pennan som har en neutral färg kan man använda till att blanda ut dom andra färgerna tex. om man inte är så jätteblå under ögonen så kan man "späda ut" den gröngula färgen :)


en vanlig cover all mix ser ut såhär :

    

det är en sån jag har, fast min är så gott som slut nu, dom är dock väldigt dryga och räcker otroligt länge!

så det är absolut värt priset :)

Av julia♥ - 20 januari 2010 16:00

är deppad just nu :( 

ringen som jag köpte i helgen har tappat färgen :( 

den var alltså guldig och skitsnygg då, och nu är den silvrig och på vissa ställen är den till och med kopparfärgad! 

så himla tråkigt när sånthär händer.. nu äre bara och hoppas på att den behåller silverfärgen och inte blir helt kopparfärgad.. 

jag älskade verkligen guldfärgen!! 


    


kollade på en massa olika hemsidor för att hitta nya, fina ringar :) 

hittade inga ringar som jag blev sådär kär i direkt, men en massa snygga armband fanns det på bubbleroom!!

och dom var inte dyra alls heller! :)

Brooker Armbandsset  149:-   Bados Armband199:-

Bijoux by Us Leather D-spikes 99:-  Bijoux by Us Leather spikes 99:-  


kanske måste köpa något av dom, nitar är ju sjukt snyggt! 

Av julia♥ - 20 januari 2010 15:35

såg den här musikvideon på mtv nyss, har aldrig sett musikvideon till den här låten förut.

låten har jag ju hört en massa, men musikvideon gjorde så att budskapet kom fram ännu mera, verkligen jättebra!


  




peace

Av julia♥ - 20 januari 2010 14:52

hejhej! :D 

den här dagen har varit otroligt mke bättre än gårdagen! 

okej, nu lät det som att det här har varit den bästa dagen i mitt liv eller som att jag vunnit en miljon? men så är det inte alls:p

det var en helt vanlig dag, fast utan en massa otur :D 


det ända som hände utöver det vanliga idag var att våran syv jens kom till oss och pratade om gymnasievalet (!!) vi fick bland annat blanketter med ett lösenord så att vi kan gå in och välja gymnasium :)

kan ni förstå att vi ska ha lämnat in beslutet innan den 1/2 :o!! 

galet ju!!


men jag tror ändå att mina val kommer att se ut såhär :


1. SPECTRUM- media, journalistik

2. Samhälls

3. Frisör



har bestämt mej för att gå en bred gymnasieutbildning så att jag har en bra grund, sen när jag väl gått ut gymnasiet så kommer jag att söka till en frisörutbildning i örnsköldsvik :)


har ni någon aning vad ni ska söka för gymnasium?



skriver senare, måste plugga historia och engelska nu, har muntliga prov på fredag!


peace



Skapa flashcards