Alla inlägg den 2 februari 2010

Av julia♥ - 2 februari 2010 20:22

blev lite deppad nät jag tvättade mitt hår och insåg att mitt underbara shampoo och balsam från björn axén nästan är slut :/ 

det räcker kanske till två duschar till om jag har tur.. det har faktiska räckt ett ganska bra tag och det är ju bra iaf :)

det höll verkligen vad det lovade, det märks stor skillnad på mitt hårs kvalla, mke mindra kluvna toppar och håret är mke mjukare och mindre tovigt också! 



tror dock inte att jag kommer att köpa samma shampoo igen nu direkt, det är rätt så dyrt, 150kr per flaska och dom innehåller inte jättemke heller :)

men det funkar absolut!


kollade på bangerheads hemsida efter ett shampoo jag har sett förut, det har ett rätt så passande namn också.

det heter dumb blonde och är jättebra för trasigt, överpreparerade och slitet hår!

det innehåller proteiner som bygger upp och stärker håret, samt ger det näring och gör det mjukt.

det innehåller även ett uvskydd vilket gör att håret inte tar lika stor skada av solen.

shampoot och balsamet fungerar lika bra på mörkt hår som på ljust, balsamet kan även användas som en inpackning!


TIGI Bed Head Dumb Blonde Tweens (750ml) i gruppen Varumärken A-Ö / TIGI / TIGI paket och presentkit hos <a href=Bangerhead.se (607704)" />


shampoot och balsamet kostar 399:- tillsammans! flaskorna innehåller 750 ml.

det är just nu på bangerheads rea, det kostade från början 899:- så det är typ halva priset!

funderar på att köpa det faktiskt, är dock en aning för snål just nu:]

Av julia♥ - 2 februari 2010 16:45

hade på mej min nya t-shirt idag, kan inte säga mer än att jag är helt och hållet förälskad i den!! 

den bara skriker julia!


    


vi har haft ännu mera genomgångar på skolan inför det svenska nationella provet, årets tema är "gräns-landet" man kan ju fråga sej vilken människa som bestämmer temat?

fick jag bestämma så skulle det absolut inte vara temat gräns-landet, det skulle troligen vara något enklare och mindre annorlunda?

jag är sjukt nervös inför provet! tänk om man sänker hela svenskabetyget bara för att man har en dålig dag? gaaaaah


jag pratade med våran syv idag också, frågade lite om hur höga intagningspoängen på gymnasie linjerna jag sökt till är. 

han trodde att det borde ligga mellan 195 och 220 poäng för att komma in på spectrum, media-journalistik!

nu känner jag mej trygg, jag kommer lätt att komma in! :D 

hoppas jag, om han inte har jättefel..  :p




nu ska jag ta och måla om mina naglar, jag rekommenderar inte att använda sandpapper på träslöjden om du har målade naglar.. det slutar aldrig bra.



  

Ovido - Quiz & Flashcards