Alla inlägg den 9 februari 2010

Av julia♥ - 9 februari 2010 16:45

väskan som jag hittade på gina såg ut såhär, jag behöver verkligen en ny datorväska om jag ska kunna ha med mej datorn till götet, och den här var ju snygg till och med!

måste nog ta och köpa den ändå.. fast jag skulle vilja ha den i svart ist för grå?


 

väskan heter alice computerbag och kostar 249 kronor på ginatricot!


peace

Av julia♥ - 9 februari 2010 16:11

hejhej, nu är jag äntligen hemma!

vi gick på stan ett tag idag också, men jag hittade ingenting jag ville ha.. eller jag klämde lite på en väska inne på gina (kan lägga upp en bild på den sen:), men kom fram till att jag inte ville bränna pengar på den idag^^

invigde mina nya skor idag också, dom är verkligen jättesköna,men efter någon timme på stan så börjadde fötterna säga ifrån, ajajaj... 

måste gå in dom lite mer innan jag använder dom som shoppingskor tror jag, dom får duga till skolan :) 


nu ska jag packa upp alla saker som jag hade med mej till linn, sen så ska jag plugga lite svenska och kanske, om jag orkar så tar jag itu med några so- frågor.. härligt med lediga tisdagar, eller hur?


jag just nu, kisse är bråkig, hon bits.. 


obsrervera min robert pattinson kalender i bakgrunden! hothothot!

lyssnade på hans låt let me sign hela vägen till och från stan, den är så bra så att man får rysningar!!

synd bara att han inte har en aning om att jag existerar.. :p


ha en fortsatt fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards