Alla inlägg den 11 februari 2010

Av julia♥ - 11 februari 2010 22:05

sitter nyduschad i soffan med hårinpackning i håret och har precis kletat på en ansiktsmask, det krävs lite relax nu, det har ju varit en rätt så utmattande vecka, eller?


     


haha, det här har lätt varit den bästa veckan på länge, först och främst så var vi lediga måndag och tisdag vilket var jättehärligt!

sen så i onsdags så hade vi typ bara nationella och nån mer lektion och idag nationella och typ musik, i morron så blir det inte heller nån jätteseriös skoldag eftersom att vi ska ha tjejhockey-cup på skolan.

det kommer att komma tjejlag från andra skolor som vi kommer att spela mot, eller jag kommer inte att spela men våran skola kommer att göra det. 

jag tror att det är tre stycken tjejer ur min klass som ska vara med, sen så är det ett helt gäng från 9A och säkert från nån annan klass också:)

jag och dom andra från min klass ska bara vara där som suport och hejarklack, det kommer förmodligen att komma lite bilder i morron från cupen också!


nu så ska jag fortsätta att sen på tv och sen ska jag tvätta ur hårinpackningen, tvätta bort ansiktsmasken, borsta tänderna och hoppa i säng!



hihi peace

Av julia♥ - 11 februari 2010 16:18

nationella skrivningen gick skitbra! det var mke enklare än gårdagens prov!


jag är helt slut just nu, skriver kanske ett inlägg senare om jag får lust:]


jag bjuder på en låt så länge!


  


peace

Ovido - Quiz & Flashcards