Alla inlägg den 12 februari 2010

Av julia♥ - 12 februari 2010 19:58

nu sitter hela familjen och myser i soffan, vi har laddat med en massa gott godis inför let's dance!

gott!



Av julia♥ - 12 februari 2010 19:18

kan tipsa om en jättejättesöt (!) klänning som just nu är the dress of the day på bubbleroom, detta innebär alltså att den endast kostar 149 kronor, it's a buy!!


VILA Glory dressVILA Glory dress

snygg eller hur!

Av julia♥ - 12 februari 2010 18:35

hejhej, har hunnit äta middag (kyckling och pasta med en massa paprika och fetaost osv, jättegott!) , plugga lite historia (vilket det ska bli mer av) och jag har även varit ute och gott med cosmo i kylan, för kallt är det verkligen ute!


just nu så ser jag på the vampire diaries, jag har läst på en massa ställen att det ska vara jättebra men jag tycker då att det är helt och hållet värdelöst.. 


the vampire diaries får två feta tummar ner.


dom enda vampyrserierna som hittills har varit bra enligt mej är twilight (what else lixom?) och true blood är faktiskt också riktigt bra!


ha en fortsatt fin kväll!!

Av julia♥ - 12 februari 2010 16:28

hockeycupen gick inte sådär jättebra idag.. första matchen spelades mot brännan och den förlorade vi med 7-5 tror jag att det var?

matchen efter den spelades mellan norrhammar och brännan och den vann brännan också, men 12-5 tror jag :p

sista matchen var mellan burträsk och norrhammar, den vann vi, men minns inte med hur mke:] hihi


här kommer lite kassa bilder från den första matchen.. (glömde kameran hemma så bilderna är tagna med mobilen, därv kvallan.. förlåt^^)

dom som är vita och röda är burträsk!


  

  



det var kallt på isladan, nu i efterhand så inser jag att det inte var så smart av mej att ta mina snygga skor idag.. menmen vill man vara fin får man lida pin eller hur?




vi hade bara två lektioner idag, so som första lektion och svenska som sista.. 

på svenskan var det tänkt att vi skulle läsa, men efter matcherna så var hela klassen så uppspelta så det var helt omöjligt för någon att läsa..

det slutade iaf med att vi lekte en musiklek?

ni vet när man skriver en bokstav på tavlan också ska man ajunga en låt som börjar på den bokstaven?

aja, vi körde tjejerna mot killarna och otroligt nog så blev det oavgjort!

hihi 


nu ska jag snart äta middag och efter det sätta mej i soffan för att njuta av fredagskvällen!


peace

       

Ovido - Quiz & Flashcards