Alla inlägg den 16 februari 2010

Av julia♥ - 16 februari 2010 20:13

för ett antal år sedan så skrev michael jacksson låten we are the world, den spelade han sen in tillsammans med ett helt gäng olika artister.

det såg ut såhär!


jag har länge tyckt att den här videon är underbar, vilket jag fortfarande tycker!


nu har även ett helt gäng andra artister spelat in en nyversion av michael jackssons låt och gjort en ny video till förmån för haiti.

Miley Cyrus, Michael Jackson, Keri Hilson, Justin Bieber, Toni Braxton, Usher, Pink, Jamie Foxx, Celine Dion, Jennifer Hudson, Janet Jackson, Lil Wayne, Fergie, Akon, Kanye West, Snoop Dogg & Nicole Schwerzinger är några av dom som medverkar i den nya videon som låter såhär.




jag tycker att det är  fint att så många duktiga artister går ihop för att hjälpa dom drabbade på haiti och dessutom så ger dom possitiv inverkan på folket också, vilket förhoppningsvis gör att fler stöder de drabbade på haiti. 



peace

Av julia♥ - 16 februari 2010 19:50

nu är jag nyduschad och fräsch, nu väntar jag endast på att mamma och pappa ska komma hem så att vi kan äta semlor tillsammans! det är ju inte kul alls att sitta helt själv och mumsa på en semla eller hur?


jag måste dock tillägga att jag är besviken på alla mina vänner, hela min familj och alla ni bloggläsare!

här har jag gått och haft namnsdag hela dagen och inte ett enda grattis har jag fått?

eller okej jag har fått ett grattis, från lasse i öjebyn!! haha tänk att han som man umgås absolut minst med och endast har träffat en gång kommer ihåg ens namnsdag, det är värt en applåd! hihi


såhär lessen är jag på er just nu.


  


nä, nu ska vi inte vara sånna:p

ni är förlåtna så fort ni har sagt grattis^^  pusspuss 


nu ska jag gå och tvätta bort min ansiktsmask och efter det ska jag plugga lite mera på so:n :) 


ha en fin kväll!

Av julia♥ - 16 februari 2010 17:14

hejhej, idag på skolan så kom det en tjej och pratade med oss om flff dagen som vi ska ha på fredag:) 

vi ska alltså driva ett eget företag för en dag :) 

min grupp (jag, olle, eve, alma och frida) har redan bestämt vad vi ska ha för företag och jag tror verkligen att det kommer att bli jättebra!


ikväll ska jag inte göra mke, jag kommer förmodligen att äta en semla för att det är ju faktiskt fettisdag idag:] sen så ska jag förstöka att plugga so och sen så ska jag ta en dusch!


-------------------------------------------------------------------------------------------------

hur sjukt snygga är inte dom här egentligen?

1399 kronor på bubbleroom!


peace

Ovido - Quiz & Flashcards