Alla inlägg den 19 februari 2010

Av julia♥ - 19 februari 2010 17:00

nu ska ni få veta vad som fanns i påsarna jag visade er igår!


en ögonskugga, diva. 

    

den ser verkligen jättekonstig ut på bilden.. den är mörklila irl, mkemke snyggare! jag lovar!


sen så köpte jag en rouge också, den heter passionated pink.


  

jag kommer förmodligen att använda den som ögonskugga också :) praktiskt!


jag köpte också en mattfoundation, färgen jag använder heter milk.


  

jag älskar verkligen MUS mattfoundations, dom är så himla mysiga!! hihi


sen så köpte jag även en ny rouge-borste, en sneddad till och med!! :o


    

lite roligt att den är gjort av gethår.. alla andra jag har är gjorda av mårdhår, det känns faktiskt ingen större skillnad :p haha


eftersom att jag handlade för över 500kronor så fick jag en liten goodiebag, den innehöll detta!


ett eyedust i färgen artiqa.


jättekul att få ju! mitt första eyedust faktiskt, måste inviga det i morron!! (linn och hennes familj kommer för att äta middag med oss)


ett lipgloss av färgen hollywood.


glossy glossy,  älskar lipgloss!


sen så fick jag även en pytteliten neccesär, men den har jag ingen bild på tyvärr...


  

MUS hade även en utlottning där dom lottade ut jättefina priser!

jag lyckades på något konstigt sätt vinna andra pris!!!!! hahahah 


andrapriset innehöll detta!


en sjukt snygg ögonskugga i färgen shimmery bell.


  

den här bilden gör verkligen inte ögonskuggan rättvisa.. den är verkligen sjukt snygg!! jag hade faktiskt tänkt att köpe den, stod och klämde på den hur länge som helst men bestämde mej för att inte köpa den, tur det!! jag fick den ju helt gratis, så mke värdare!!


fick också tre stycken mini-lipgloss + en MUS spegel!


  

skitgulligt!!


jag fick även 2 av deras tidningar! en av dom var den nya och det speciella med den är att den är på svenska! annars är dom alltid på engelska vilket funkar, men det är också lite tråkigt.

dom här tidningarna är verkligen underbara! kommer att dreggla sönder dom.. 


      

den nyutgivna som är på svenska är den med vitt omslag, jag älskar verkligen omslaget!! så fruktansvärt snyggt!!


här kommer en bild på allt som jag köpte!


gårkvällen var sjukt lyckad!!! längtar redan till nästa klubbkväll!!!





nu till vad som har hänt idag!


idag hade vi ju vårat företag, jag, olle, alma, eve och frida gjorde en konsert på ostenshus.

detta resulterade i att vi fick med oss 770 kronor hem!! 

konserten gick jättebra, vi är bäst, verkligen!! (skämt åsido)


sen så började marknaden idag också, den kommer att vara här enda tills på söndag!

jag ska jobba med munkmannen i morron ock på söndag.. jag måste verkligen ha pengar och munkar luktar verkligen otroligt gott!



hihi nu ska jag hjälpa pappa att göra middag sen ska vi ha fredagsys hela familjen!!


ha en superfin fredagskväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards