Alla inlägg den 24 februari 2010

Av julia♥ - 24 februari 2010 22:21

detta är alltså en bild på det jag sitter och äter just nu, jag kan berätta att det är jättegott!! 


jag ska bara äta upp detta och sen borta tänderna innan jag hoppar i säng.. jag är jättetrött faktiskt :/ 


skönt att vi inte har något jobbigt på skolan i morron!! 


peace

Av julia♥ - 24 februari 2010 18:12

NU: FILM!


  

har faktiskt velat se den här filmen rätt så länge, den verkar ju jättebra!!


någon som sett den?


SEN: plugga liiite biologi!


ännu en ett uppvisande av mina grymma skills i paint.. but you get it right?

Av julia♥ - 24 februari 2010 17:15

.... okej jag har inte duschat enda tills nu men endå ^^


jag har kollat efter kameror, jag vill  ha en NIKON D90, men eftersom att den är så pass dyr så kollar jag på typ blocket och tradera, jag har mailat säljarna angående ett antal kameror men ingen har svarat... dålig stil tycker jag... 

om det skulle krisa sen så att jag absolut inte får tag i en D90 så vill jag ha en nikon D3000, nackdelen med den som jag ser det är att man inte kan filma med den, vilken man kan med D90:n, sen så tycker jag att D90:n är mke snyggare också!!

  

  

ååå vad jag vill ha den nu! kommer aldrig att klara mej utan den länge till! :o




nu ska jag gå och äta middag, tror att det blir laxfileér och potatis!! 

MUMS!


peace

Av julia♥ - 24 februari 2010 15:04

efter att ha kommit hem från skolan, packat upp alla gympakläder och tryckt i mej en massa ballerina-kladdkakor så hade jag tänkt att ta en dusch :) 

vad tror ni om det'?    

jag tycker att det låter som en jättebra idé!


hihi jag återkommer efter det ;) 


_________________________________________________



föresten så ska jag till linn på fredag, vi ska fira att kajsa fyllt 15! vi ska se på bio, äta B&J och shoppa!!



det är verkligen hur mysigt som helst att äta glass inne på bion:]


min favorit B&J är helt klart cookie dough! den är bara bäst! vilken är din favorit?


bion blir mest troligt valentine's day, men jag tror att vi hade några fler förslag också, vi får helt enkelt se vad det blir för film!!

hihi, det kommer hur som helst att bli jättekul!




som sagt, jag återkommer snart, bedans jag är borta kan ni lyssna på den här låten, puss!


  


Ovido - Quiz & Flashcards