Alla inlägg den 25 februari 2010

Av julia♥ - 25 februari 2010 22:29

nu är filmen slut, eller ne nu ljuger jag, den är inte alls slut men jag orkar inte vara upp längre... jag är trött:]


som sagt så händer det mke i morron, jag kan inte lova att jag kommer att hinna med att blogga i morron tyvärr :) 


på kvällen ska jag, linn och kajsa på bio, det blev valentine's day vi ska se, den tror jag är jättebra! (det är då med en massa bra skådespelare så den borde vara det:)



shopping hade vi tänkt oss på lördag, men för min del tror jag inte det blir att handla så mke, jag har inte så mke pengar för tillfället och jag måste ju spara till klubbkvällen på MUS nästa månad! hiih


hursomhellst så ser jag verkligen framemot helgen!!

bara jag som tycker att veckan har gått jättefort?



jag ska borsta tänderna nu och sen hoppa i säng, så godnatt!

  

Av julia♥ - 25 februari 2010 22:00

varja kväll i stort sätt så ligger cosmo och kisse på "bråkmattan" och leker, dom är ganska roliga att se på, cosmo som är ett antal gånger större än kisse lyckas alltid få stryk.. 

här kommer en liten kort video på hur det kan se ut! (filmat alldeles nyss.)


ursäkta kvallan.. 

dom brukar dock bråka ännu mer, jag tror att dom är lite trötta ikväll;)


ha en fortsatt fin kväll!

Av julia♥ - 25 februari 2010 17:19

har precis ätit middag, bestående av pasta carbonara, riktigt gott faktiskt!


jag funderar på att gå upp och packa väskan inför morrondagen, jag ska ju som sagt till linn för att spendera helgen hos henne!

måste ha med mej en massa saker till henne och sen så ska jag även ha med mej idrottskläder till skolan i morron eftersom att jag ska gymma tillsammans med frida på den sjukt lååånga håltimmen som vi har på frredagar!

gymma på skoltid, det låter jättebra tycker jag!




sen efter att jag har packat allt som ska med så så hade jag tänkt att lägga mej i sängen och plugga biologi, KUL! nej inte särskildt.. :(



här kommer en bild som jag tycker passar in på det nedanstående :)

(den är tagen när vi var i stugan sist det var underbart väder!)

idag har det verkligen varit jättebra väder för ovanlighetens skull! det har inte alls varit särskilt kallt och solen har lyst precis hela dagen, det är så fint när det är så, när solen lyser på snön så att det blir glitteröverallt!

det får gärna fortsätta att vara sånt här väder, mke roligare än när det är -30 :/


peace

Av julia♥ - 25 februari 2010 16:06

nu är äntligen torsdagen avklarad!


pluggade som en besatt på biologin eftersom att provet är i morron(!) 

jag kan ha berättat förut att vi har elevens val på torsdagar, idag så fick jag, olle, eve och alma uppdraget att arra en låt.

vi har väl kommit på typ två stämmor kanske, får vi en lektion till på oss så tror jag att det kan bli ett riktigt bra resultat!  kul är det iaf!


fick en liten pressent av olle idag också, en skitsöt leopard/gammelrosa kort t-shirt med båtringning!!

i totally love it! tänk så snyggt att ha den och ett par jeansshort i sommar!! 

SNYGGT!!

  


nu ska jag sätta på tvn för att nu börjar top model!!


hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards