Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

♥ -8 grader, värmebölja?

Av julia♥ - 25 februari 2010 17:19

har precis ätit middag, bestående av pasta carbonara, riktigt gott faktiskt!


jag funderar på att gå upp och packa väskan inför morrondagen, jag ska ju som sagt till linn för att spendera helgen hos henne!

måste ha med mej en massa saker till henne och sen så ska jag även ha med mej idrottskläder till skolan i morron eftersom att jag ska gymma tillsammans med frida på den sjukt lååånga håltimmen som vi har på frredagar!

gymma på skoltid, det låter jättebra tycker jag!




sen efter att jag har packat allt som ska med så så hade jag tänkt att lägga mej i sängen och plugga biologi, KUL! nej inte särskildt.. :(



här kommer en bild som jag tycker passar in på det nedanstående :)

(den är tagen när vi var i stugan sist det var underbart väder!)

idag har det verkligen varit jättebra väder för ovanlighetens skull! det har inte alls varit särskilt kallt och solen har lyst precis hela dagen, det är så fint när det är så, när solen lyser på snön så att det blir glitteröverallt!

det får gärna fortsätta att vara sånt här väder, mke roligare än när det är -30 :/


peace

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards