Alla inlägg under februari 2010

Av julia♥ - 23 februari 2010 19:19

hur tror ni att det gick med pluggningen.... ni som tänkte bra på den frågan tänkte helt fel... det gick inte alls med andra ord:p

jag har gett upp det nu och sitter istället bänkad i soffan med MUS katalogen i knäet, jag drägglar sönder den, den är så grymt bra!!

alla borde ha en!!


  



nu om ett tag så ska jag sätta på en film och mysa ner mej i en filt^^


peace

Av julia♥ - 23 februari 2010 16:11

hejhej, jag har alldeles precis kommit hem från skolan, idag hände det inte mke förutom att vi fick veta att frisluftsdagen som vi skulle ha haft i morron kommer att bli inställd och flyttad till nästa onsdag istället.

det är helt okej tycker jag, ingen vill väl åka skidor när det är 28 minus? nej.

sen så håller vi på att bestämma klasströjorna också, vi har faktiskt hunnit en bit på vägen, vi har bestämt vilken färg hoodien, byxorna och t-shirten ska vara, sen så är trycket på hoodien också bestämt.. det är endast trycket på t-shirten som inte är bestämt.. det kommer att bli skitsvårt att bestämma det tror jag, alla i klassen har helt olika viljor och när vi försöker kompromissa blir vi bara förbannade på varandra.. menmen, lyckas vi inte lösa det kan man ju alltid ha texten "JULIAS KLASS" ? eller, gillas det inte? 

hihi, ne men det kanske kommer att ta en jäkla tid att lösa det, men någon gång så kommer vi att komma överens och då kommer allt att bli skitbra!



jaja, whatever.. nu sitter jag i mammas och pappas säng och ser på top model, det är verkligen hur bra som helst!

i totally dig it!

det är ju dels sjukt kul och intressant att se hur dom blir stylade innan en plåtning, men sen så är det ju nästan lika underhållande att se allt tjafs och alla bråk, endel saker som dom skriker och bråkar om är helt och hållet betydelselösa.. ganska kul att se faktiskt!!

just nu ser jag dock på en gammal säsong, säsong 8 till och med, så det är ganska kul när man hör typ 90% av tjejerna säga "i'm going to be americas next top model" när man redan vet vem av dom som kommer att vinna^^

top model är iaf riktigt bra, det var dit jag ville komma:)


dessutom är tyra banks så himla kul också!¨



när detta program är slut så ska jag plugga lite på biologin eftersom att vi har prov på fredag, men jag är rätt så säker på att jag kan allt redan, så mke plugg tror jag inte att det kommer att bli... min självdiciplin suger verkligen, det är mke roligare och mindre ansträngande att lyssna på musik eller att se på tv än att lära sej en massa saker?



peace

Av julia♥ - 22 februari 2010 18:31

hejhej, måndagar är verkligen ingen höjdare....

jag har känt mej trött och seg precis hela dagen, och just nu är jag bara arg för att jag inte har någon som helst fantasi till att ens skriva ett sketet blogginlägg..

det är verkligen svårt att blogga...

särskilt när man har noll fantasi och inte ett uns av kreativitet i kroppen.. :p



ne, jag har absolut ingenting roligt att skriva, så jag tackar för mej och skriver en massa roligt i morron ist:) 


peace


_________________________________________________



btw. JAG MÅSTE HA DOM HÄR!!!

  

Av julia♥ - 20 februari 2010 22:46

nu har linn och hennes familj åkt hem och lugnetw har återfunnit sej i huset, haha :p


här kommer  lite bilder på vad vi åt för gott!


TILL FÖRRÄTT- HALOUMIOST, SALLAD OCH BRÖDRULLAR MED RÄKFYLLNING!

  


TILL VARMRÄTT- POTATISGRATÄNG, FETAOS OCH FLÄSKFILÉ

dålig bild, jag vet.


TILL EFTERRÄTT- KLADDKAKA MED MANDELFYLLNING OCH HALLONGRÄDDE!

  



nu ska jag borsta tänderna och lägga mej i sängen.. är sjukt trött, steg ju som sagt upp 8 i morse!


btw. idag är det precis ett år sedan vi åkte till FLORIDA!! 



peace

Av julia♥ - 20 februari 2010 19:55

linn, du kan gå och äta bajs...


  


och ja, mina paintskills är otroliga!

Av julia♥ - 20 februari 2010 19:03

Tjenare jag är tillbaka :)!! Linn alltså ^^


God mat var det verkligen, kött, potatisgratäng och en väldigt god sallad ! :)
Tror att julia kommer lägga upp bilder på maten sen iaf, nu återstår det bara att se om det blir någon efterätt ?
haha jag låter verkligen glupsk, fast det är jag ju också ^^


Fortfarande så har jag ju inte så mycket att skriva om men ni kan ju iaf få redan på lite random fakta om mig ;)! 

  •  Jag är ett gingerkid/ redhead / rödhårig ....
  • ... som betyder att jag oftast (på sommaren mest) har MASSOR av fräknar. Ni som är flitiga läsare har nog redan observerat det eftersom Julia lagt upp denna mindre fagra bild på mig --->

       
  • Jag älskar marzipan (ja jag stavar med z ^^) och hatar blodpudding
     
  • Jag har fått tandställning :(.. men det betyder att om ca. 1,5 år så kommer jag ha ett lika fint hollywood smile som Julia! 
  • Jag upptäckte nyligen då jag sökte efter en låt på youtube, att det verkar vara någon sorts dröm för Harry Potter- fans att Hermione och Draco skulle bli ett par... Förlåt att jag skrev om harry potter julia, höjden av töntighet javet ;)
  • Det här vad låten jag sökte efter- Placebo - Running up that Hill
     
  • Och det här vad videon jag hittade och upptäckte det där harry potter grejset haha så himla random.  
    http://www.youtube.com/watch?v=Lg0WN3vdkM0 - videon 
     
  • Jag började leta efter låten för att jag hört den i en reklam ^^
  • Haha okej jag börjar känna att det blivit lite mycket prat om den där videon och harry potter :D


Nåväl (jag gillar gamla/töntiga ord, okej? ^^ ) det börjar än en gång bli dags att avrunda så vi avslutar med något av det töntigaste som finns.........


HARRY POTTER BILDER!!!!

Enjoy!



 

Typ skådespelarna som vanligt, haha han som spelar harry potter ser konstig ut utan glasögon? eller hur? kommentera! :)





 
Ur någon av filmerna :) 




Förresten ni glömmer väl inte att kolla på melodifestivalen, den ligger ganska så högt uppe på töntlistan skulle jag vilja säga! hihi ^^ 

Av julia♥ - 20 februari 2010 18:10

Hejsanhoppsan, LINNSAN aka linn här :)!
Antar att man inte egentligen kan kalla det gästbloggning eftersom jag inte själv har en blogg..? Aja jag sitter här i familjen Mellqvists vardagsrum, med en ovetandes julia om detta inlägg ^^
Det börjar lukta gott ifrån köket så vi får väl hoppas att det blir mat snart, för jag är VRÅLhungrig :)!!

känner att jag kanske borde börja avrunda eftersom jag inte har så mycket att skriva om.., men vi kan ju avsluta med en bild på en fager pojke....

..D.V.S.


 
Paul Wesley, den 'nya' vampyren från vampire diaries :)
Julia totaldissade dock vampire diaries men jag ÄLSKAR det iaf <3!

men vi ses... förmodligen inte :P
men ha en fortsatt trevligkväll :)! 

Av julia♥ - 20 februari 2010 11:05

eftersom att det är typ 30 grader kallt ute så blev det inte så att jag skulle jobba med munkmannen, det är heöt enkelt för kallt.. 

så när jag steg upp i morse och det visade sej att det inte skulle bli något jobb började jag med att rensa och fixa i necessären.. resultatet blev verkligen jättebra!

måste dock köpa en större snart.. har för mke saker.. :p


FÖRE- KAOS!!


  

jag tömde allt som fanns där i och hittade bland annat 5 gamla mascaror (?) som ja slängde :p


  



EFTER- SKITBRA!


  

nu har jag full koll på allt som finns där i, härligt!! 




jag ska nu ta och klä på mej en massa kläder och sen så ska jag in till btk för att träffa linn och köpa godis på marknaden^^


peace

Ovido - Quiz & Flashcards