Alla inlägg under februari 2010

Av julia♥ - 10 februari 2010 22:30

nu ska jag ta och hoppa i säng, sovgott allihopa!


kisse och jag säger härmed godnatt!


i morron så är det andra delen i det svenska np- provet.. uppsatsen ska skrivas, önska mej lyckatill?


hihi, puss 

Av julia♥ - 10 februari 2010 19:26

nu har jag badat mina fötter så att dom är alldeles mjuka och mysiga igen!

och när jag lix höll på med det så passade jag på att måla tånaglarna också, man känner sej lite extra fin när man har gjort det, eller hur;) 

hiih, nu ska jag se på film, det blir linje 123 kapad!




peace  

Av julia♥ - 10 februari 2010 18:17

OKEJ; GLÖM VALENTINE'S DAY, DEN HÄR FILMEN KOMMER SÄKERT ATT V ARA 100 GÅNGER BÄTTRE!!!


JAG ÄR KÄR

Av julia♥ - 10 februari 2010 18:00

jag har precis ätit middag bestående av tacos!

tacos är jättegott och jag tror nästan att det är min favorit maträtt? fast ceasar sallad är också sjukt gott.. svårt det där:p


  


på min taco har jag köttfärs (dah?) tomat, gurka, cremé fraiche, annanas, sallad, guacamole och ost!

hihi, mums!


tacos får iaf tummen upp av mej!


    

nu ska jag gå ut med cosmo, och sen så ska  jag göra mitt efterlängtade fotbad!

det behövs verkligen, mina fötter värker och gör ont!


ha en fortsatt fin kväll!

Av julia♥ - 10 februari 2010 17:30

nu har jag gått i mina skor i stort sett hela dagen och nu säger mina fötter verkligen ifrån, jag måste nog ta och lyssna på dom nu om dom ska kunna bära mej i morron.. 


tänkte ge dom ett mysigt fotbad som plåster på såren. 


   


här har ni ett recept på fotbadet jag ska göra!


1. fyll upp fotbadet med varmt vatten mellan, 39-40grader (har du inget fotbad så kan du ta en balja eller något annat) 

2. häll i lite salt, typ en tesked eller så, det motverkar bakterier och gör fötterna uppmjukade.

3. häll i lite olivolja, inte mke alls, en tesked också typ, man kan känna efter hur mke man vill ha i. olivoljan gör fötterna mjukare!

4. blanda om vattnet och sätt i fötterna!!


när du har badat klart fötterna så torkar du dom med en handduk för att få igång cirkulationen, sen så smörjer du in fötterna med en FET kräm, helosan går jättebra!

och snåla inte vräk på ordentligt!

när fötterna är alldeles kletiga så tar du på dej ett par strumpor så att du inte kladdar ner golvet.. 

om du dessuton sover i sockarna så blir fötterna jättejätte mjuka när du vaknar på morronen igen!




detta receptet är jättebra för kalla fötter^^



lycka till!

Av julia♥ - 10 februari 2010 16:30

klickade runt lite på H&M's hemsida och hittade den här gräsliga toppen!

jag har inte sett något så hemskt på jättelänge.. frågan är vem skulle ta på sej den?

inte då jag iaf, kanske nån med urkass smak eller någon som har så stort självförtroende och kan skämma ut sej..

fullkomligt gräslig är den, och billig var den absolut inte, 349 kronor för detta monster är hemskt ju!


  


detta är dock bara min åsikt om den här tröjan, det finns säkert någon som tycker att den är snygg, vad tycker ni?


btw så håller jag på att gå in mina skor nu, dom plågar mina fotsulor, men snygga är dom allt!


älskar dom! dom är så sjukt snygga!  

Av julia♥ - 10 februari 2010 15:45

jag ska absolut fara och se valentine's day så fort den kommer på bio!

den verkar verkligen hur bra som helst och det är ju typ bara bra skådespelare med också!

typ julia roberts, taylor lautner, ashton kutcher, jessica alba, jessica biel, erik dane, patrik dempsey, emma roberts, bradly cooper och anne hathaway,  ja jag kan hålla på hur länge som helst! 


''

att den verkar bra?

Av julia♥ - 10 februari 2010 15:02

har precis kommit hem från skolan.. nationella var hemskt! 

ärligt, det var verkligen hur svårt som helst.. vi hade bara två timmar på oss också, första frågan tog typ en kvart vilket var alldeles för länge! 

aja, huvudsaken var ju att jag hann klart det i tid och jag tror att det blir ett rätt så okej resultat :) 

inte taggad på andra delen i morron, vi ska skriva en uppsats och då har vi bara tre timmar på oss.. en handskriven uppsats på tre timmar? omöjligt att skriva en bra uppsats på så kort tid.. vi får hoppas att det går bra.. 



just nu så sitter jag och ser på scrubs, jättekul^^


senare så ska jag plugga so och gå en långpromenad med cosmo ute i det fina (men sjukt kalla) vintervädret!


det är sjukt vad jag längtar till sommaren! 

Ovido - Quiz & Flashcards