Alla inlägg under februari 2010

Av julia♥ - 7 februari 2010 19:33

vi sitter och myser framför tvn nu, hela familjen :) 

filmer vi ser heter aliens in the attic och den är verkligen hur kul som helst!!

ni måste verkligen verkligen se den!! 

så julias humor i den filmen alltså!



den får absolut 5 av 5 toasts!


när filmen är slut så ska jag ta en dusch och efter det göra en ansiktspeeling och lägga ansiktsmask!


jag ska försöka hinna packa lite inför i morron också, så jag slipper göra det i morron, det kan bli lite stressigt i så fall..

och om jag gör det ikväll så får jag förhoppningsvis sova längre i morron också :) 


peace


peace

Av julia♥ - 7 februari 2010 18:02

jag sitter just nu och väntar på att mamma ska komma hem med pizza, fy vad jag blev sugen på pizza nu, det är sjukt längesen jag åt det så att nu är det verkligen dax!


jag har sett på made hela helgen.. håller på att vara rätt så less nu faktiskt, först så vare typ 7 avsnitt på rad som handlade om folk som ville bli motorcrossförare, sen efter det 7 stycken som ville bli boxare.. lite drygt att se på dom som vill bli samma sak hela tiden. 


aja, jag har pratat lite med linn och vi bestämde att det blir så att jag åker till henne i skellefteå i morron klockan 12 för att shoppa och sen sova hos henne:) 

kommer nog att bli riktigt kul! 

vi hittar alltid på något roligt hos henne! jag är ganska säker på att det blir att köpa b&j också, MUMS!



peace

Av julia♥ - 7 februari 2010 13:33

MUMS är det enda ordet jag just nu kan komma på.


  +    =   


nu ska jag plugga svenska och senare ska jag ut och motionera min hund.


ha en fin fortatt bra söndag!    

Av julia♥ - 7 februari 2010 13:15

hugo har en miljard roliga leksaker på sitt rum, jag hittade en boll som blir platt om man trycker på den, sen så blir den rund när man fångar den, hur cool som hellst ju! 


(ni kan försöka att ignorera lillebror, han vill bara få uppmärksamhet.)




nu ska jag fortsätta att göra min smoothie, det tar längre tid än vad jag trodde att det skulle göra. 


btw, i totally dig nagellacket jag har på mej!



peace  

Av julia♥ - 7 februari 2010 12:19

snacka om att jag är tidsoptimist, jag hade ju tänkt hinna skriva en massa inlägg igår och det blev bara ett enda? 


jag hade tänkt berätta att vi var bjudna på italiensk middag i btk hos robert, carina och hugo, olles familj var också där:)

vi hade jättekul iaf! 

här kommer lite bilder :)

          


middagen och efterätten som serverades, allt var sjukt gott!! ( glömde att ta kort på förrätten, men den var också jättegod;) nu får ursäkta bildernas kvalla, men min nuvarande kamera suger.. längtar sjukt mke tills jag får min systemkamera! 


när jag och olle gick hem till henne senare på kvällen för att se film så hittade hon en skoter och en bil som vi lekte lite med.


    


busigt:]




SÅHÄR SÅG JAG UT IGÅR



gårkvällens outfit var min underbara tunika från bikbok, i totally dig it;) sen till det så hade jag mina lackleggings och en massa smycken! 



sminket jag använde igår var:


TILL ANSIKTET

cover all mix från MUS

foundation från maybeline (dream matte mousse)

kompakt puder från h&m (pinsamt:]) hihi

rouge från maybeline


TILL ÖGON OCH ÖGONBRYN

high tech lighter platina från MUS

ögonskuggan boarding från MUS

ögonskuggan rodeo från MUS

mascaran telescopic från l´oreal

ögonbryns skugga från MUS


TILL HÅRET

heat deffence i sprayform från tressemé 

lockat det med plattång

styling gel shiny från MUS


det kommer en video från igår också, medans jag laddar upp den så ska jag göra en smoothie, ha det bra så länge!

Av julia♥ - 6 februari 2010 12:11

så himla skönt det är att få sova ut länge på morrron, jag sov alltså till 12 idag vilket gör att jag just nu är jättejättepigg!!

hoppas att piggheten(?) håller i sej så jag slipper vara trött idag:)


ne, nu ska jag ta och äta frukost, eller lunch om man vill kalla det så:) 

skriver senare, kram

Av julia♥ - 5 februari 2010 19:51

jag har målat mina naglar, ikväll också!

av någon anledning lyckas jag alltid skrapa bort nagellacket längst ut så att naglarna endast ser jätte tattiga ut.. 

jag hatar egentligen nagellack, det tar lång tid för det att torka och man lyckas aldrig vänta tillräckligt länge för att det ska hinna torka heller.. mitt tålamod är inte det bästa vilket oftast resulterar i att man kladdar nagellack över hela huset eller kanske till och med ännu värre, på kläderna!

nagellack är ju i stort sätt omöjligt att få bort, lyckas man få det på händerna är det inte så farligt, det finns ju aceton.. nackdelen med aceton är att det luktar så sjukt äckligt, man får jätteont i skallen och blir allmänt drogad.. men som sagt, huvudsaken är att naglarna ser bra ut?



färger jag har nu heter dynamic purple och är av märket isadora.



nu ska jag se på let's dance och äta choklad!

MOAHAHahah , ha en fortsatt bra fredag!  

Av julia♥ - 5 februari 2010 16:41

gud så härligt med fredag!! 

fast för mej känns det som lördag för att jag sov hos olle inatt, fast egentligen borde det inte kännas som lördag eftersom att vi steg upp typ klockan 6 i morse.. 

hihi men kul hade vi iaf, jag hann fixa hennes hår innan skolan också, hon fick en massa jättesnygga lockar!! det böev skitbra om jag får säga det själv ;) 

hann däremot inte med mitt hår lika bra, jag har sett lite halvrisig ut idag.

men whatever, det är fredag! :D


ehm, det har inte hänt så himla mke på skolan idag.. 

vi spelade pingis på håltimmen jag och olle, jag vann och skulle fira det genom att skjuta upp bollen i taket (fråga mej inte varför?) lyckades iaf på något skumt sätt att skjuta upp den i takplattorna så att den fastnade där och vägrade komma ner, har faktiskt aldrig tänkt på att taket i skolan är så högt förut? :) 


jag sitter här och är bara så otroligt lycklig över vad jag har att se framemot nu!

vi är alltså lediga lördag och söndag, helt som vanligt vilket är jätteskönt! men nu är vi även lediga måndag och tisdag för att det är "k-dagar" KATCHING!!

jag har tänkt att spendera min lediga måndag och min lediga tisdag i skellefteå med linn, shopping står på schemat skulle jag tro ^^


snart så ska jag ta och gå upp på mitt rum och packa upp min blöta bikini som just nu ligger och surnar i gympaväskan.. jobbigt.. :p


någon mer än jag som ska se på let's dance ikväll? jag är helt såld på stefan sauk, han är grymt duktig ju!


ha en fin fredagskväll!

Skapa flashcards