Alla inlägg den 7 mars 2010

Av julia♥ - 7 mars 2010 09:52

god morron!


igår kväll så kom ju som sagt emmy och johannes hit för att se film med oss, filmen vi såg var the unborn, den var sjukt äcklig!



jag olle och eve gjorde dock annat innan dom kom, vi hade lite av en "ta hand om dej kväll" vi gjorde ansiktspeeling, anskintsmask och sen så sminkade vi oss, synd bara att vi inte skulle någon stans igår, för snygga var vi!

attans att vi inte tog några kort.. :/
jag invigde iaf min nya ögonskugga shimmery bell jag sotade ögonen med den och på hade jag lite av mitt eyedust artiqa det blev jättesnyggt iaf!!

på evelina använde jag mina två favoriter, ögonskuggorna rodeo och boarding (ögonskuggorna som jag har på headern) och hon fick även prova mitt nya rouge som har färgen passionated pink.

olivia använde rouget (passionated pink) som ögonskugga vilket blev råsnyggt!! 

sen så lockade jag håret på dom också, wiho!


(som primer under ögonskuggorna har jag använt min hightech lighter platina)


      

eyedustet artiqa           rouget passionated pink  ögonskuggan shimmery bell


just nu i denna stund så sitter jag, olle och eve uppe på mitt rum och ser på en annan film som vi hyrde igår. 


amusement



den här filmen har jag sett nån gång förut och den är riktigt bra faktiskt!

sjukt äcklig, men endå hur bra som helst!

nu måste verkligen se den någon gång :) 



ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards