Alla inlägg den 14 mars 2010

Av julia♥ - 14 mars 2010 20:58

jag fick världens craving efter negerbollar nu i pausen, så jag passade på att göra det medans den irriterande reklamen visades.

just nu står dom ute på bron för att bli kalla, så om ett tag kommer dom att befinna sej i min mage.. fy så gott det kommer att bli med negerbollar!

(och ja, man får säga negerbollar för det står faktiskt att det heter så i receptboken.) 




UPDATE: jag kan meddela att dom var hur goda som helst!! det kan möjligtvis vara dom godaste negerbollarna ever!!!

Av julia♥ - 14 mars 2010 19:30

hejhej, jag sitter just nu i soffan och ser på svenska hollywood fruar, har bara sett nåt avssnitt förut, och har inte tyckt att det är så jättespeciellt men detta avsnitt är faktiskt riktigt kul!


nu är det endast en halvtimme kvar tills det att wipeout börjar!

det är verkligen hur kul som helst att se på! 


      

det roligaste hindret från förra säsongen var dom stora studsbollarna, jag har dock fått för mej att det ska vara en ny bana ikväll? eller? kanske inte? haha:p


    

fast boxningsväggen är också rätt så bra... 


och att det är lera överallt gör självklart allting extra kul!


känns väldigt tråkigt att det är söndag idag... det innebär ju att det är skola i morron vilket känns sjukt jobbigt.. 

sportlovet gick på tok för fort.. :(

tur att det bara är 3 veckor kvar tills påsklov!! wiho


ha en fin kväll!

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards