Alla inlägg den 15 mars 2010

Av julia♥ - 15 mars 2010 16:37

hejhej:)

jag har precis kommit hem från skolan nu, kan ni gissa vad som låg på köksbordet och väntade på mej?

jo, ett brev från gratisbio!


 

tror inte att ni är speciellt intresserade av att veta vad som fanns i brevet eller?

nähe, okej vi skiter väl i det då :)


jag kan passa på att göra lite reklam för gratisbio nu, det är alltså en hemsida där man registrerar sej HELT GRATIS.

man får poäng för varje gång man loggar in, skriver i någons gästbok, godkänner en vän, besöker hemsidor, handlar osvosv.

det är riktigt lätt att få poäng faktiskt!

och när man har tillräckligt många poäng så kan man växla in dom, antingen mot pressentkort som gäller på typ alla affärer/butiker(!) eller växla poängen till biobiljetter! :)

när man blir medlem så får man automatiskt 50 poäng och om man blir vän genom mej så får man 25 poäng extra!!

så blir man vän genom mej så får du 75 poäng att starta med!!!

hur grymt är inte det??


>>>>>>>>>>>>>>>KLICKA BARA HÄR FÖR ATT BLI MEDLEM<<<<<<<<<<<<<<<<<<




okej nog pratat om det nu :) 


ikväll så ska jag plugga en massa engelska.. :( 

det är nämligen så att vi har engelska nationella i morron vilket inte känns alltför kul.. tror att det är både hör och läsförståelse så jag måste plugga lite på läsförståelse-papperna som vi har fått :) 

men det känns dom ändå rätt så lugnt, jag överlever det förhoppningsvis:)

när jag är klar med så ska jag parkera min rumpa i soffan och endast sitta där hela kvällen, usch så skönt det lät då! 

haha 


ajdå.. glömde ju nästan att jag måste byta en lampa i mitt rum också.. 

av någon konstig anledning så vägrar den att lysa.. jobbigt det där.. 


  


nu väntas middag!!


peace

Ovido - Quiz & Flashcards