Alla inlägg den 21 mars 2010

Av julia♥ - 21 mars 2010 16:49

hejhej, jag har varit hos mormor i stort sätt hela dagen :) 

jag och mamma åkte dit i morse för att fika och prata en massa strunt, jag passade även på att sälja lite av sockarna som vi ska sälja för att få pengar till klassresan :) 


mormor har verkligen världens härligaste altan, det är alltid sjukt varmt och en massa sol där!

dock blev jag jätteless på snön som var där utanför så jag bestämde mej för att skotta bort den och hjälpa våren lite på traven :)



gud vad jag stör mej på luggen som vägrar sitta där den ska!

och förlåt för att det  blir en grym oskärpa ibland, fattar inte alls varför :s


efter att vi varit där ett tag så åkte vi vidare till farfar och tvingade på han några sockar också ;) 



det känns en aning surt att den är söndag idag, jag är inte alls taggad på skola i morron..

om ni frågar mej så är helgerna verkligen för korta, man hinner ju inte sova ut och bli pigg alls..

tur att det inte är så himla länge kvar tills påsklovet!! 


nu ska jag fixa mat! peace

Ovido - Quiz & Flashcards