Alla inlägg den 30 mars 2010

Av julia♥ - 30 mars 2010 21:56

det var verkligen hur kul som helst ikväll!!

en massa shopping och mycket skratt! 


      

detta var vad jag fick med mej hem :) 


* 2 st microshadows, bronze och choco d'or. riktigt snygga!

  bronze

    

choco d'or (blev tvungen att ta en bild från hemsidan för att när jag tog kort på den så såg den grå och konstig ut =s)



*en liquid eyeliner och en eyeliner brush


 

(härligt fokus på på penseln osv, bilderna är tagna jättesnabbt.)


*en small blending brush


  


*sen så fick jag en dual foundation av sofia (som typ inte är använd alls =o) för att hon inte brukar använda den!! tack!!! till den så köpte jag en svart puderpuff!


  

jag måste dock in till stan på torsdag och hämta min goodie bag också, det var så mke folk där ikväll att dom inte hade tillräckligt många!



btw. så kom pappa hem med ett paket till mej som hade legat och väntat på posten.. vad det innehöll får ni veta i morron ;)


   


nu ska jag tvätta bort mitt smink, borta bort pommes fritesen ur tänderna (ja, pengarna som blev över efter allt sminkshoppande gick till pommes på max :]) efter det så ska jag packa idrottsväskan och sen gå och lägga mej! :)


sovgott

Av julia♥ - 30 mars 2010 17:25

nu är det bara en dryg halvtimma kvar till sofia slutar jobbet och kommer och hämtar mej, jag tänkte att ni skulle få se hur jag ser ut ikväll? 

när det är klubbkväll på MUS så kan man ju inte låta bli att sminka sej? det är ju nästan ett måste :)


 


till ögongen: 

*hightech lighter platina - MUS

*microshadow rodeo (min favorit!!) - MUS

*eyedust karma - FACE

*mascara


i håret har jag bara gjort en liten fläta och lagt över allt hår på en sida :)


nu ska jag slänga i mej lite mat och sen blir det att vänta vid tvn tills sofia kommer! 


ha en bra kväll! det ska jag ha :)


peace

Av julia♥ - 30 mars 2010 14:01

loose powder - 235:-

  liquid eyeliner - 145:-

eyeliner pencil - 75:-   

hair clips - 40:-


sen så ska jag ha en ögonskugga också, har dock inte bestämt vilken färg än :)

jag tycker att jag är ganska smart som bestämmer vad jag ska ha innan jag åker och handlar, gör man inte det så finns det en rätt så stor risk att man handlar sej fattig.. risken finns såklart fortfarande kvar, men detta borde hjälpa lite iaf?

Ovido - Quiz & Flashcards