Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

♥hemma igen

Av julia♥ - 30 mars 2010 21:56

det var verkligen hur kul som helst ikväll!!

en massa shopping och mycket skratt! 


      

detta var vad jag fick med mej hem :) 


* 2 st microshadows, bronze och choco d'or. riktigt snygga!

  bronze

    

choco d'or (blev tvungen att ta en bild från hemsidan för att när jag tog kort på den så såg den grå och konstig ut =s)



*en liquid eyeliner och en eyeliner brush


 

(härligt fokus på på penseln osv, bilderna är tagna jättesnabbt.)


*en small blending brush


  


*sen så fick jag en dual foundation av sofia (som typ inte är använd alls =o) för att hon inte brukar använda den!! tack!!! till den så köpte jag en svart puderpuff!


  

jag måste dock in till stan på torsdag och hämta min goodie bag också, det var så mke folk där ikväll att dom inte hade tillräckligt många!



btw. så kom pappa hem med ett paket till mej som hade legat och väntat på posten.. vad det innehöll får ni veta i morron ;)


   


nu ska jag tvätta bort mitt smink, borta bort pommes fritesen ur tänderna (ja, pengarna som blev över efter allt sminkshoppande gick till pommes på max :]) efter det så ska jag packa idrottsväskan och sen gå och lägga mej! :)


sovgott

 
 
Sofia

Sofia

30 mars 2010 22:30

fan vilka bra inköp! och jag hoppas pudret blir bra :)

http://tigerfian.blogg.se

 
michaela - foto och vardag

michaela - foto och vardag

1 april 2010 13:56

Verkligen snygga solisar :D

http://www.michaelaf.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards