Alla inlägg under mars 2010

Av julia♥ - 28 mars 2010 20:26

hejhej! :) 


det blev så att emmy sov här igår vilket var väldigt tur för mej! hade inte varit särskilt kul att vara själv en lördagkväll?

vi hade kul iaf, såg film och trådde chips (Y)


idag har det inte hänt mke, jag och emmy vaknade kring tolv nån gång och sen så bakade vi en sockerkaka och efter det så åkte vi till btk och var med olle :)

mer har inte hänt :p


har inte lust till att skriva mer nu för att wipeout kräver min uppmärksammhet, peace


Nikon D90, kitobjektivet, S 1/200, f 4,8  ISO 200

Av julia♥ - 27 mars 2010 17:44

OLIVIA


basen:

cover all mix - MUS

Matt foundation - MUS

Dual foundation - MUS

compact powder - MUS

rouge passionate pink - MUS


ögon:

hightech lighter platina - MUS

rougen passionate pink - MUS

mascara


läppar:

gloss lips wizz - MUS


också spruta face mist på alltihop!


hår:

foxy curls serum - bed head

heat deffence - tressemeé 

lockat med plattång - GaMa CP1

sprayat


        



ALMA


basen:

cover all mix - MUS

matt foundation - MUS

compact powder - MUS

rouge passionate pink - MUS


ögonbryn:

tri brow - MUS


ögon:

hightech lighter platina - MUS

microshadow rodeo - MUS

microshadow boarding - MUS

eyedust artiqa - MUS


läppar:

gloss lips hollywood - MUS


sprutat på face mist


hår:

heat deffence - tressemeé

lockat med plattång - GaMa CP1

sprayat


      



EVELINA


basen:

cover all mix - MUS

matt foundation - MUS

dual foundation - MUS

compact powder - MUS

rouge passionate pink - MUS


ögon:

hightech lighter platina - MUS

brun ögonskugga - ?

ljusgrön ögonskugga - ?

grön ögonskugga - ?


läppar:

gloss lips wizz - MUS


sprayat på face mist


hår:

heat deffence - -tressemeé

också lockat med plattång - GaMa CP1

sprayat



      



här har vi alla tre snyggingarna på samma bild!


  



och såhär såg jag ut igår


basen :

cover all mix - MUS

matt foundation - MUS

compact powder - MUS

rouge passionate pink - MUS


ögonbryn:

tri brow - MUS


ögon:

hightech lighter platina - MUS

microshadow diva - MUS

eyedust artiqa - MUS


läppar:

gloss lips wizz - MUS


hår:

heat deffence - tressemeé

också mitt hår lockat med plattång - GaMa CP1

sprayat


  


nu vet ni hur vi såg ut igår :)



just nu så väntar jag på att emmy ska komma hit och förhoppningsvis sova här, kuul:)


ha en fin kväll :)

Av julia♥ - 27 mars 2010 17:24

jag kan bara säga att gårkvällen var jättekul!

det var dock sjukt värdelösa ljudtekniker, det blev helt seriöst rundgång på varje låt.


hursom helst så kommer det lite bilder här, jag tog cirka 300 men det blir så mycket att lägga upp så ni får nöja er med detta :)

  

olle på genrepet

styling

  

  


 


              vårat riktigt snygga (hahaha) "greenroom"

 


                     


VINNARNA BLEV BENNYS!!

ett stort grattis till Sagas band!! dom var verkligen väl värda vinnare i mina ögon!


det var alla bilder som jag orkade bjuda på nu, och kom ihåg, ta inte bilderna utan att fråga!


det kommer snart ett inlägg om gårkvällens sminkningar, ska bara ta och äta något först! :)


ha en fin lördag:)

Av julia♥ - 27 mars 2010 16:19

HÅLL UT! SNART KOMMER DET BILDER FRÅN IGÅR!

Av julia♥ - 25 mars 2010 18:54

jag har precis duschat och nu sitter jag i sängen och rensar kamern på bilder:)

jag måste ju ha en massa utrymme för alla bilder som ska tas i morron på musikfestivalen!

    

 

jag har kanske inte berättat att jag, olle, eve, alma och robin ska vara med på musikfestivalen som utspelar sej här i burträsk i morron?

det ska vi iaf, vi ska sjunga två stycken låtar, feelds of gold och please don't leave me.

Jag är helt övertygad om att vi kommer att vara skitbra! vi har galet snygga stämmor till låtarna och det är ganska coolt att endast köra akustiskt tycker jag :)

det är alltså 21 stycken band som deltar i musikfestivalen, från alla möjliga ställen kommer det folk!

förstapris är en spelning på stadsfesten och 10 timmars inspelningstid i studio:)

vi deltar mest för skojs skull, men helt fel skulle det ju inte vara att vinna heller;)


som sagt så kommer det en massa bilder därifrån!

ni som bor i burträsk och ni som har möjlighet att komma dit borde verkligen göra det, det kommer att bli galet kul!


det börjar klockan 19.00 på argus!


jag har dock lite små problem angående morgondagen... jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mej!

detta är vad jag har bestämt hittils,


mina snygga skor,  '


mina sköna svarta leggings med räfflade knän,  

                                                                                   (haha, bra bild!)


mitt underbart snygga armband,   



and that's it.



jag har hela garderoben full av kläder, men inget av plaggen är något som jag känner för att ha på mej i morron.... hjälp?

var inte så fruktansvärt taggad på att köra topless heller.. 


jag skulle ju kunna ha denna,   

men det känns som att jag alltid har den, lite tråkigt :(


annars så får jag råna olles garderob, det kan funka, vi kör på det! 

Av julia♥ - 24 mars 2010 19:25

jag har precis kommit hem från mormor, jag har varit där och bakat ända sen skolan slutade!

63 bullar och 25 chokladrutor med frostning och en middag senare så är jag hemma!

men kul har jag faktiskt haft! min mormor är verkligen sjukt rolig och hur söt som helst! kärlek till henne:)






som resten av hela sveriges 9:or så har jag haft NP uppsats i engelska idag, jag valde att skriva om HOPES FOR THE FUTURE och det känns osms att det gick ganska bra.

fast riktigt säker kan man ju förstås aldrig vara, så svårt att veta hur dom bedömer det man har skrivit tycker jag. :)


detta börjar att bli en aning ut tjatat men jag måste ändå få berätta att det är sjukt bra väder även idag!


jag är galet taggad på sommar nu!! 


bjuder på en bild på mej och lillebror från i sommras.. ser för härligt ut eller hur  

peace

Av julia♥ - 23 mars 2010 16:27

hej :) 


det var verkligen en helt underbar friluftsdag idag! vädret var verkligen med oss!

det var hur varmt och skönt som helst när vi var ute och gick, det kommer nog att bli vår ändå.. asfalten är ju till och med framme på vissa ställen!! 

HÄRLIGT!


jag känner mej dock lite dum som inte tog med mej kameran ut, det kunde ha blivit en massa fina bilder på mej och mina vänner ju.. menmen den får följa med en annan gång:)


      

jag kan dock bjuda på lite bilder från den förra friluftsdagen :)


tråkigt nog så har jag inte så mycket mer att skriva om nu, jag ska ta och se på svenska hollywood fruar nu eftersom att jag missade det igår :p


---------------------------------------------------------------------------------------------


eller föresten, jag skulle vilja tipsa om en grej också!

om ni har slitna hårtoppar så borde ni verkligen verkligen verkligen prova Björn Axén style repair serum!!

det är verkligen hur bra som helst!! jag har bara använt det i typ 1 vecka eller nåt, men herre vilket resultat det har gett!!

det är sjukt bra och verkligen värt varenda öre! :)


Det går att köpa >>HÄR<< men det finns även på typ åhlens och i såna butiker, priset är dock detsamma :)


        



UPDATE: fick en kommentar av hon som tipsade mej om serumet från början, hon tyckte att hon förtjänade en länkning, och snäll som jag är.. 

>>>>>>>>>EN FEEEEEEEEEEETLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK<<<<<<<<

Av julia♥ - 22 mars 2010 17:00

hej! :) 


nu har jag kommit hem från skolan, gud vad jobbig den här måndagen var.. 

vi håller på att bestämma, eller allt blev bestämt idag, hur våra klasströjor ska se ut.. vi kommer lätt att ha fulast tröjor av alla.. 

våran hoodie kommer att vara gul med svart tryck, t-shirten är blå med svart tryck och mjukisbyxorna kommer att bli svarta med vitt tryck! 

gud vilken färgexplosion! galet ju! 

jag vill ha fina tröjor som jag kan använda och inte fula och gräsliga som bara kommer att ligga i garderoben och ruttna?

våran klass är verkligen inte bra på att bestämma tillsammans... 


och här visar jag ännu en gång hur bra jag är på paint!

(och kladdet på baktidan av hoodien ska föreställa allas namn.. då vet ni;))


hursomhelst så är det friluftsdag i morron :) 

jag, eve, olle och alma ska gå en promenad runt sundet, cosmo får självklart också följa med!

hoppas att det är bra väder i morron och att det inte blåser lika mycket som det gör idag :) 


  


planerna för kvällen ser ut såhär!


 äta

ringa till emmy

åka till emmy

prata med emmy

fara till olle med emmy

fara till ug med olle och emmy för att lyssna på nå folk

fara hem till olle och lämna henne

fara hem till emmy

fara hem till mej



utförligt och bra va? haha, ja.


ha en fin måndagskväll!

Ovido - Quiz & Flashcards