Alla inlägg under mars 2010

Av julia♥ - 13 mars 2010 23:26

nu har jag en fråga till er alla.

HUR TÄNKER SVENSKA FOLKET? 

hur i hela världen kunde anna bergendal vinna och inte salem al fakir?

jag ska aldrig någonsin kolla på melodifestivalen mer, man blir bara frustrerad och arg när det inte är den bästa som vinner, okej anna var inte värdelös, men man kan inte heller påstå att hon var den absolut bästa i tävlingen heller?



jag är övertygad om att salem hade tagit hem allthiopa om han bara hade vunnit ikväll, dessutom så är han ju sjukt söt också!




LÄTT DEN BÄSTA LÅTEN!


och ni missade väl inte för allt i världen att det var BJÖRN GUSTAVSSON som hoppade in för att spela piano när salem ställde sej upp?

länge sen man såg lille björn eller hur? hoppas att han inte går och gömmer sej för oss igen.. 



enda gången jag kollat på melodifestivalen av min egen fria vilja var när björn höll i mellanakterna, massa kärlek till denna sjukt härliga människa! 



nu ska jag fortsätta att se på film med min fina familj :) 

ha en fortsatt fin kväll allihopa!


peace

Av julia♥ - 12 mars 2010 17:12

JAG DÖR!!!! 

jag måste ha haft mycket som snurrade runt i mitt huvud idag, för av någon konstig anledning så hade jag helt glömt bort att den officiella ECLIPSE trailern släpptes idag!!

tur var det att linn påminde mej!!


jag kan inte vänta tills den 30:nde juni, den måste komma ut nu så att jag får se den!!

den kommer garanterat att vara grym! 



tänk att det endast är en film till efter denna, usch hemska tanke.. 


jag är helt och hållet hopplöst förälskad i robert pattinson, det är rösten som göre, skit bara att han inte har en aning om att jag finns.. vill ni någon så sitter jag på mitt rum och cuttar mej.. :p


peace

Av julia♥ - 12 mars 2010 17:01

Är det endast jag som kommer att få en HJÄRNBLÖDNING om inte telenor reklamen slutar att gå snart?

jag blir förbannad och arg varje gång den visas, åååååååå så väldelös den är!

ser jag den en gång till så slänger jag ut tvn genom fönstret!!!



och lång är den också, för lång.. 

Av julia♥ - 12 mars 2010 16:22


               

   

                       



 

              


detta är några av bilderna som jag tog i morse :) 



Av julia♥ - 12 mars 2010 15:08

hur tror ni det gick med solandet?

det gick inte alls.. det började blåsa orkan så jag gav upp idén att jobba på brännan idag, jag får nog ta och vänta tills det blir sommar på riktigt..

istället tog jag en massa fina kort som ni ska få se lite senare idag :)


under tiden jag laddar upp dom så kan ni få lyssna på den här låten!




peace

Av julia♥ - 12 mars 2010 12:30

hejhej och god morgon! 


jag har precis ätit frukost och duschat!

gud vilket sjukt bra väder det är idag!! jag ska ta och gå ut och sola tror jag, måste ju börja bygga på sommarbrännan;)

kameran kommer absolut att få följa med ut för att ta kort på det fina vädret! 


  

så här brun vill jag bli idag! bara att gå ut och börja pressa nu då....


vad gör ni när det är såhär fint väder ute?

Av julia♥ - 11 mars 2010 22:25

Nikon D90 + AF-S DX NIKKOR 18-205mm  (kitobjektivet)

s1/1000, f/1,4 & ISO100

Nikon D90 + AF-S DX NIKKOR 18-205mm (kitobjektivet)

s1/100, f/2.8, ISO 640-800


Dom här bilderna får representera dagens testfotografering, i morgon ska jag dock ta mej tid att läsa igenom alla manualer osv ännu noggrannare:) 

jag är helt och fullkomligt kär i min nya kamera, jag har förövrigt hunnit ge den ett namn också, det får ni dock inte veta nu:]

hihi


nu ska jag ta mej en dusch och sen ska jag se på film med mamma! :]



förresten, nu har jag även skaffat en ny kategori hit till bloggen!

kategorin fick namnet FOTO :)


ha en fortsatt fin kväll!

Av julia♥ - 11 mars 2010 15:32

MIN KAMERA HAR KOMMIT!!!! DEN ÄR UNDERBAR!!!!

  

ska leka med den hela  dagen så detta är det enda ni hör av mej idag :) 


jag bjuder på lite bilder från igår så ni har något att se på tills nästa gång jag skriver!


     

och ja, vi är fina :) 


linn har dock lämnat mej och åkt hem till sej:( tyst blev det.. :p


peace

Ovido - Quiz & Flashcards