Alla inlägg den 1 april 2010

Av julia♥ - 1 april 2010 17:02

hejhej, olivia är här just nu :)

hon har varit här ett tag nu och under tiden hittills så har jag sminkat henne, riktigt kul faktiskt!


här har ni resultatet!


     

Detta har jag använt :


Hightech lighter platina- MUS

microshadow diva- MUS

microshadow choco 'd or- MUS

eyedust artiqa- MUS

liquid eyeliner black- MUS


basen hade hon redan gjort själv när hon kom, men vi la på lite extra av detta :

dual foundation- MUS

blush passionate pink- MUS


jag själv tycker att hon blev skitsnygg!! :) 


nu ska vi hitta på något annat kul, puss

Av julia♥ - 1 april 2010 12:16

glömde ju skriva GLAD PÅSK i det förra inlägget, så GLAD PÅSK! :)


en film som vi såg på skolan igår, tycker att den är ganska söt, typ som tomteverkstan som visas till jul? :)



Av julia♥ - 1 april 2010 11:00

GODMORGON :)


jag har sovit jättebra inatt! det känns så galet skönt att ha sovmorgon på en torsdag!


just nu så sitter jag i soffan och väntar på att filmen som jag tryckt in i dvdn ska börja, jag har dock glömt vilken film det var jag stoppade in.. 

det händer mej ganska ofta faktiskt, att jag väljer en film och sen när jag väntar på att den ska börja så har jag glömt bort vilken film det var jag valde.

det gör iof det hela lite mera spännande.. 






bjuder på en bild som egentligen inte har något att göra med inlägget, men jag gillar den.



dagens planer ser ut såhär, typ


 se klart filmen

 äta frukost

 klä på mej

 fixa håret (som just nu ser ut som ett risigt kråkbo.)

 hitta på något med emmy

 åka till gummark med sofia

 träffa kusinerna som kommer hit ikväll!




och det absolut viktigaste, det jag måste göra hela dagen.


 FÖRSÖKA ATT INTE BLI LURAD!  det är ju trots allt den första april.


ha en fin dag

Skapa flashcards