Alla inlägg den 10 april 2010

Av julia♥ - 10 april 2010 16:12

detta är lite av bilderna som togs i torsdags på olivia!


    

 


jag tycker själv att bilderna blev väldigt bra!


tänk er att det var första gången som jag fotade porträtt och det var ju även första gången någonsin som olle agerade modell!

hon gjorde ett riktigt kanonjobb och vi kommer absolut att fota fler gånger! :)


bilderna på emmy och BTS bilderna får ni se om nån dag! :)


ikväll så blir det att äta pizza till middag, mums!

Av julia♥ - 10 april 2010 15:30

hejhej!


dom här dagarna har verkligen varit en perfekt avslutning på det här påsklovet!

vi hade verkligen hur kul som helst i piteå, vi badade en massa och åt en massa goda bullar!

sen så har vi även sett en massa film, gått och snabbshoppat och ätit hemmagjord B&J! 


på min och linns lilla "snabbshopping" så gick jag förbi MUS och hämtade min "klubbgift" den innehöll alltså detta :)


en neccesär (som alltid:)) ett jättesnyggt lack i färgen dolly och ett eyedust i färgen artiqa (yes, ett likadant som jag har;)) mascaran gick jag och köpte sen eftersom att min nuvarande är helt slut :)


nu ska jag ladda upp bilderna som jag tog i torsdags! :)

Ovido - Quiz & Flashcards