Alla inlägg den 19 april 2010

Av julia♥ - 19 april 2010 19:45

fråga: hinner man duscha på 15 min?


jag ger det ett försök.. går det inte så får jag väl i värsta fall avbryta och kolla på topmodel med shampo i håret :p


Av julia♥ - 19 april 2010 18:50

hej igen!


ja, jag är fullt medveten om att jag har varit sämst på att updatera nu under helgen, det är inte så att jag har haft lite att skriva om... det är bara det att jag har varit för lat för att ens lyfta upp datorn och trycka på start knappen :]


det som har hänt dom här dagarna som ni har fått leva i ovisshet är inte så fruktansvärt mycket, men helgen har endå varit trevlig.


jag kan ta den i korthet:


* i fredags så följde olle mej hem och sov här.

vi såg på film, åt en massa exotiska frukter, drack smoothies och badade i min bubbelpool, gjorde kropps och ansiktskpeelin, la ansiktsmask och gjorde hårinpackning.


*på lördagen tog vi tag i viktigare saker, nämligen HK- uppgiften.

vi ska inreda en lägenhet tilsammans, detta ser vi som en liten planering inför framtiden också!

när vi går ut gymnasiet så drar vi faktiskt till ö-vik där jag ska utbilda mej till frisör, olivia följer mest med som sällskap och som hundpassare!


*på söndagen så städade jag mitt rum och efter det så åkte jag med sofia till gummark för att ta en liten ridtur.


mer än så har faktiskt inte hänt, så det var inte så mycket ni missade^^


idag så är det måndag vilket innebär att det är topmodel ikväll!!

KUUUUUUL!! 

endast en timma kvar nu, en låång timme.. 


under tiden som jag väntar så planerar jag och emil en ny fotodag.

skulle vara himla kul att fota emmy och olle igen, det gick ju så himla bra sist!

just nu låter det som att vi kommer att hålla till i stan, kändes drygt6 att åka in till stan men det kan ju faktiskt vara värt det ;)


just det, jag har ju inte visat er bilderna som togs på emmy när vi fotade sist, ni kan få se dom nu, bättre sent än aldrig eller hur? ;)



 


     

jag tycker att dom här bilderna blev riktigt bra!

det var så himla kul att fota med olle och emmy, dom var så duktida båda två! det måste absolut göras om så fort som möjligt!


ha en fin kväll:)


Ovido - Quiz & Flashcards