Alla inlägg den 21 april 2010

Av julia♥ - 21 april 2010 15:30


hejhej!


jag slutade skolan tidigt idag, redan klockan 2! :)

skoldagen avslutades med idrott, och på schemat stod det step-up.

step-up är verkligen hur jobbigt som helst, och när man är i det fysiska tillstånd som jag är i nu (dvs. riktigt, riktigt otränad) så blir det ännu jobbigare.


jag kände mej lite som dom där tjejerna på mtv, ni vet dom som är med i made och vill få sina drömmar om att bli marathonlöperskor uppfyllda.

dock så kräktes jag inte, som dom brukar göra.

jag klarade mej igenom hela passet, jobbigt var det men jag överlevde det iaf!

nu tycker jag att jag har förtjänat att äta något riktigt gott ikväll, eller hur? ;)


jag stannade hos olle tills tre nån gång och sen satte jag mej på moppen och åkte hem, när jag kom hem så hoppade jag direkt in i duschen, och GUD SÅ SKÖNT DET VAR!

jag skrubbade benen, armarna och ryggen, la en ansiktsmask och hårinpackning, jag känner att uttrycket "jag känner mej som en ny människa" skulle passa fint här.


nu så sitter jag och smaskar på en apelsin och ser på topmodel 11 (ganska kul att veta nu, såhär mitt i den gamla säsongen vem som vinner^^)


nu så är det dock bara hälften så många apelsinklyftor kvar, apelsin är så gott!


jag ska ta och plugga lite matte och kemi nu, inte kul men man måste ju...


peace

Av julia♥ - 21 april 2010 08:15



när man som jag lyckas försova sej på en onsdag när man har bråttom till skolan, ska hinna sminka sej, klä på sej och tvätta håret som är skitigt äckligt och ovårdat så är det GULD att ha ett torrschampoo att använda i nödfall som detta!


gud så lycklig jag blev när jag insåg att mamma hade köpt ett nytt så att jag kunde använda det idag!

vet inte vad jag hade gjort annars.. kommit försent till skolan hade jag gjort iaf!


  

ni som inte har ett borde köpa! 

det är verkligen råbra att ha när man inte har tid att tvätta håret, hur praktiskt som helst! :)


nä, nu ska jag äta, hoppa på moppen och bege mej till skolan!

Ovido - Quiz & Flashcards