Direktlänk till inlägg 27 april 2010

♥tänk så ansträngande det kan vara att trycka på "skriv nytt inlägg"

Av julia♥ - 27 april 2010 21:22

hej.


eftersom att jag inte har någon bra förklaring, eller jag har ingen förklaring alls faktiskt, till att jag inte har bloggat alls på cirkus 5 dagar så har jag tänkt att fortsätta som om att jag har bloggat hela tiden? :) 


idag har jag gjort noll saker, skola skola skola och mer skola typ.

min motivation för att göra något alls är i botten, jag är galet skolless vilket typ alla nior i hela sverige också borde vara?

detta är inte bra alltså.. det är just nu som det krävs mycket av en.

man skulle kunna tänka att jag borde kunna strunta i att plugga till prov osv bara för att jag i stort sätt vet att jag redan har kommit in på min gymnasielinje, men tänk så skönt det skulle vara att öppna kuvertet med betygen och se toppresultat?

då skulle jag vara riktigt nöjd över mej själv:)



nu till något roligare!

i morron så får kameran följa med mej till skolan för att fota eve, alma och emma!

dom ska ställa upp i sveriges radios tävling "svensktoppen nästa" och då är det tvungna att ha en snygg bild att skicka in ju!

det kommer att bli jättekul att få fota dom, hoppas att det blir bra:)


just nu sitter jag och mumsar på en bit vit choklad, eller nu ljög jag, det är exklusivare än så!

jag sitter och mumsar på en bit vit choklad me lime i


GOTT



NEXT UP: ska ta och tvätta bort ansiktsmasken jag har på mej nu, den har lixom stelnat och spruckit så att det ser ut som att jag har en miljard djupa rynkor i ansiktet, lagom kul? hihi

men ansiktet blir bebislent när den är borttvättad iaf, och det är lika trevligt varje gång!


förresten så har nästan all snö försvunnit här!

jag längtar ohälsosamt mycket till sommaren! GAAAAAAAAAH

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards