Alla inlägg den 28 april 2010

Av julia♥ - 28 april 2010 17:18

hej:)


nu kan man ju tycka att jag borde ha hunnit en bit på mitt HK-arbete? jag kan berätta att jag inte ens har öppnat ett nytt word.dokument jag kan inte få mina fingrar att trycka på den knappen... illa


kollade på lite bloggar och på en av dom hittade jag DEN HÄR hur söt som helst, ni måste kolla!


här kommer en till bild från idag.


  

mina vänner är skitsöta, eller hur!!!



jag är galet hungrig just nu.

vi bestämmen såhär, jag väntar med att göra HKn tills efter det att jag har ätit?

då borde ju resultatet bli lite bättre än om jag är hungrig?

det låter bra i mina öron iaf!


i väntan på mat så ska jag packa väskan inför valborgs!!

vad som händer på valborgs får ni veta senare, kan ni gissa vars jag ska åka?

Av julia♥ - 28 april 2010 16:31

nu är jag klar med redigeringen på några, här får ni se lite av bilderna!


                  

det var verkligen svinkallt när bilderna togs, men endå så envisades dom (och jag) att lämna jackorna inne i skåpen!


det kommer fler bilder sen, jag orkar inte riktigt ladda upp alla nu.


nä, nu brinner det i knutarna! jag måste ta tag i HK-arbetet nu.

fy så värdelöst jobbigt, någon som vill göra det år mej? jag betalar bra!



och du linn: det är lungt jag överlever! mobilterapi är bara för töntar!

Av julia♥ - 28 april 2010 15:56

jag har hunnit redigera drygt hälften av bilderna som togs idag, jag kan berätta att det ser bra ut än så länge!


ni får se hur det blev lite senare!

Av julia♥ - 28 april 2010 14:33

jag är arg.

jag är arg på mej själv.

jag är dum, jag lär mej aldrig.


HUR I @##¤%¤#&%&(//%/ kan jag lyckas tappa bort min mobil två gånger på en dag? 

förklara det ni!



nu är den borta på riktigt, jag lämnade den utanför so:n, eller jag lämnade den inte, jag glömde den.

det tog ett antal timmar innan jag kom på att den var borta också, tror ni att den låg kvar där jag lämnade den?

svar NEJ.


om det nu är nån jävel som har snott den så är den människan inte särskilt bright.

den är ju värdelös för alla utom mej eftersom att det krävs en kod för att låsa upp den.


och visst kan man ta och svara när jag ringer på den?


ååååååååå vad jag blir sur!


nu måste jag alltså klara mej utan mobil ända tills i morron, då jag kanske om jag har tur hittar igen den.

hoppas att någon vänlig själ lämnar in den på expen.


OCH OM DU SOM HAR HITTAT DEN LÄSER DETTA SÅ SVARA I MOBILEN NÄSTA GÅNG JAG RINGER! TACK


man blir så galet handikappad när man inte har någon mobil, jag kan tänka mej att det är typ samma sak som när en människa är beroende av nikotin, när man blir utan så blir man galen och vilse :(


bebis, kom tillbaka!!


nej, nu måste jag få annat att tänka på...


jag börjar med att tvätta mitt hår som just nu känns som kletigt smör, inte så fräscht...


efter det så ska ja ta itu med bilderna som jag tog på eve, alma och emma!

jag tror att dom blev bra faktiskt, sen så måste jag skicka dom till alma ikväll :)


hoppas verkligen att det går bra för dom i tävlingen!

Ovido - Quiz & Flashcards