Alla inlägg den 29 april 2010

Av julia♥ - 29 april 2010 11:54

hejhej:)


det är andra gången jag försöker mej på att skriva detta inlägg nu, jag skrev ett jättelångt och jättebre för ett tag sen men då bestämde sig skolans dator sej för att logga ut mej... tror ni jag är arg?


men hursom så hade jag tänkt berätta för er att min mobil är återfunnen!!

jag ringde till olle igårkväll och det lät typ såhär:


JAG: hej, min mobil är borta.. jag är ledsen

OLLE: okej, är jag förvånad? haha

JAG: kan du hjälpa mej att hitta den i morron?

OLLE: okej, hejdå


efter cirkus 5 minuter så ringer olle upp:


OLLE: du julia, jag har hittat din mobil.

JAG: men så bra! vars var den då?

OLLE: jag hade den i bakfickan.. jag hittade den på so:n och hade tänkt att ge den till dej, men sen så glömde jag att ta upp den ur bakfickan....


min vän har ett guldfiskminne.. hihihhuvudsaken är att den är tbx iaf, det känns bra!


jag har även tänkt att berätta för er vars jag ska fira valborgs!

det var bara en avv er som gissade rätt. LINN!! grattis, i pris så får du äran.


det hon gissade rätt på var att jag ska till sundsvall.

såhär är det, idag efter skolan så åker jag bil med mamma, mormor och lillebror till mina kusiner i sundsvall.

i morron så kommer olle också, vi ska alltså fira valborgs tillsammans jag och olivia!!

KUUL

det kommer att bli en massa mys, shopping och trevligt sällskap!!


jag kommer inte att ha tid att skriva något alls under helgenså ni får klara er tills på söndag kväll:)


bjuder på en bild så länge:)

 

tog den igår, första gången jag provade att fota vatten,. såhär blev det:)


ha en fin valborgs allihopa!


NEXT UP: matte

Ovido - Quiz & Flashcards