Alla inlägg den 2 maj 2010

Av julia♥ - 2 maj 2010 23:04

hej tillslut!!


jag har alltså varit hemma sen halv nio, direkt jag kom hem så slog jag på datorn och laddade upp alla bilderna som jag har tagit.

när alla är färdigredigerade och klara så blir det dags för mej att logga in på bloggen, vilket inte alls fungerar!!

så himla frustrerande!!

jag har suttit i typ två timmar och försökt logga in medans texten "webbsidan kan inte visas" jag skrattat mej i ansiktet... men nu tillslut, äntligen så har jag besegrat internet!!!


det jag ville säga var att jag har haft en jättetrevlig valborgs i sundsvall hos mina kusiner med min familj (dock inte pappa, han jobbade...) och olivia, vi har ätit en massa god mat, ännu mer godis, pratat en massa skit och tagit en massa fina porträttfoton!!


jag måste bara ta och visa för- och efterrätten som vi åt på valborgs!


Förätt- en majbrasa


    


efterrätt: GODASTE CHOKLADKAKAN EVER!!!



hur var eran valborgs?


nä, nu är det dags för mej att hoppa i säng, efter att ha åkt bil hela dagen så blir man ganska slut..

kul med skola i morron.. eller så int..


sovgott!

Ovido - Quiz & Flashcards