Alla inlägg den 6 maj 2010

Av julia♥ - 6 maj 2010 22:16

här kommer lite fler bilder från när jag och olivia fotade i sundsvall!


detta är egentligen inte bilder som är tänkta att bli någonting (det är därför som bilderna är oskarpa osv...), det är mer ögonblicksbilder.


men jag tyckte att dom utstrålade sån glädje och lycka så jag kände mej tvungen att visa upp dom!


              


nu säger jag godnatt för att jag är trött, godnatt!

Av julia♥ - 6 maj 2010 20:18

jag kände att jag var tvungen att ta en liten paus i pluggandet, jag passar på att visa er hur våra otroligt snygga klasströjor ser ut!


FRAMSIDA

  


BAKSIDA

  

observera våra otroligt snygga namnteckningar!


nu ska jag ta och göra som jag har blivit tillsagd, nämligen bära bort alla mina saker som ligger slängda i köket upp till mitt rum.


efter det så hade jag tänkt att ta mej en dusch, mitt hår är inte att leka med nu alltså, USCH!!

det blir förmodligen att lägga en ansiktmask efter duschen också, då känner man sej alltid extra fräsh!


när det ovanstående är avklarat så måste jag klippa och klistra lite för att tillslut färdigställa vårat HK- arbete!


shit vilken pluggvecka det här blev alltså... 


ha det bra!

Av julia♥ - 6 maj 2010 17:10

hej, jag är trött.. måste nog ta och lägga mej tidigt ikväll.


vi fick avslutningströjorna idag på skolan!

(jag kanske inte har berättat att vi redan har fått byxorna och t-shirten? det har vi iaf, vi fick hoodien då också egentligen men dom som gör trjöjorna hade lyckats med att trycka fel tryck... idioter. hursomhelst så är dom här nu, två veckor senare!)


en lite annorlunda färg är dom allt.. gula, men som funkar..  ni får se bild sen!


nu ska jag stoppa näsan i Samhällsboken och lära mej lite om ekonomi!


inställningarS1/300, f/2,3 & ISO200

Ovido - Quiz & Flashcards