Alla inlägg den 8 maj 2010

Av julia♥ - 8 maj 2010 21:20

jag har alltså tagit drygt 460 bilder idag, eftersom att det skulle ta sjukt stor plats på bloggen att lägga upp allihopa så blir det att jag visar kring 30 ist.


jag har inte orkat gå igenom   alla än, men här är lite av dom som jag har hunnit tittta på!


saker som jag måste införskaffa: ZOOMOBJEKTIV!!!



                                                         


sjukt bra väder var det också! så soligt att jag bränt mej på näsan!



föresten så åker jag till olle i morron klockan 9, väl där så sminkar jag henne och sen beger vi oss ut för att fota porträtt!! LÄNGTAR

Av julia♥ - 8 maj 2010 19:55

nu har jag kommit hem igen, precis hela dagen har spenderats i vännäs!

gud så kul vi har haft! ska bara lägga in bilderna på datorn så får ni se sen!


jag ska bara äta middag först, hörs senare! :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards