Alla inlägg den 9 maj 2010

Av julia♥ - 9 maj 2010 23:15

hej! 


jag hade tänkt att gå och lägga mej nu, jag är galet trött! hihi


bjussar på en till bild från dagens fotografering! jag vet att jag är snäll^^


S1/500 f/5.0 & ISO 200

Av julia♥ - 9 maj 2010 21:41

tänkte att jag skulle berätta lite om hur jag hade sminkat olle idag? vi kör!


ögonskuggorna som jag har använt är inringade (klicka på bilden så ser ni bättre)

det är iaf en ljusgrön, en jadegrön, en glittergrön, en vit och en mörkgrön ögonskugga samt en annan grön ögonskugga som eyeliner.


det jag har använt är iaf detta:


hightech lighter platina- MUS

de fyra ögonskuggorna ovan- olles palett

rouget passionate pink- MUS


  snyggt va? 

Av julia♥ - 9 maj 2010 21:31

har just ätit vad som skulle kunna vara sveriges godaste morotskaka!

fy så god den var!


känner mej lite seg sådär, måste ta och packa lite av det sista inför göteborgsresan som äger rum på tisdag!!


sen så hade jag tänkt att lyxa till det med peeling och ansiktsmask också, det känns som att jag borde vara värd det!


S1/600 f/5.3 & ISO 500

Av julia♥ - 9 maj 2010 19:18

      

här har ni tre av dagens bilder!


svinkallt var det, men kul hade vi absolut! 


kan ni föresten gissa hur många bilder som togs idag på lite mer än en timma? 

kan berätta att det blev cirkus 470 bilder tagna! 


så nu kommer ni få leva med att olle visas ett ganska bra tag här på bloggen, och som sagt, dom här tre bilderna får börja!

Av julia♥ - 9 maj 2010 12:30


   


    

här har ni lite sneek peak bilder från dagens fotografering!


ni får se dom färdigställda bilderna ikväll när jag kommer hem från gummark, ska dit och rida nu, hejdå! :)

Ovido - Quiz & Flashcards