Alla inlägg den 22 maj 2010

Av julia♥ - 22 maj 2010 20:32

hej:)


det var tyvärr inte lika soligt idag som jag ville att det skulle vara, det resulterade i att det bara blev städning och inte solning i  stugan.

eller nä, nu ljuger jag.. jag städade inget alls typ, jag fikade och lekte med cosmo och överlät istället städandet åt mamma och mormor, katching! :D


här är två bilder på min fina hund!

(bilderna är av usel kvalla eftersom att dom är tagna med min gamla kamera)


 

snyggast i världen!



nu ska jag ta och gå in på MUS hemsida för att kolla upp vad jag ska handla på klubbkvällen(annars så kan det bli farligt när jag kommer dit på torsdag, man vill lixom ha allt så det är bäst att veta vad man ska ha när man kommer dit!)

 efter det ska jag hoppa i duschen och tvätta mitt hår sen så ska jag lägga en ansiktsmask, äta choklad och mysa med cosmo!


ha en fin kväll :)

Av julia♥ - 22 maj 2010 11:14

hej!


Just nu känner jag att det bara är slöseri att sitta inne vid datorn, det är så himla bra väder ute!

och så vill jag ta tillvara på varje soltillfälle som ges, därav den usla updateringen....


igår så stannade jag iaf i btk efter skolan hos olle, vi åkte till badstranden där vi solade och badade fötterna!

vattnet är inte riktigt varmt än, men det är tillräckligt varmt för fötterna!

på kvällen så var vi med emmy och busade på, sen så sov jag och olle i hennes husvagn också!

det var riktigt mysigt och man fick verkligen sommarkänslor av det!



idag är det underbart väder igen, så jag och mamma hade tänkt att ta oss ut till stugan för att städa upp den litegrann fast det lär ju bli att sola en hel del också!


  


föresten! jag höll nästan på att glömma!

jag har fixat en examensklänning, fick låna den som olivia hade på bröllopet förra året, den är riktigt fin!

visar en bild senare nån gång:)


Skapa flashcards