Alla inlägg den 26 maj 2010

Av julia♥ - 26 maj 2010 21:19

pappa har precis hämtat ut ett paket åt mej på posten och kan ni gissa vad det innehöll?


UV FILTRET!! äntligen!


 


nu ska det bara fast på kameran!

Av julia♥ - 26 maj 2010 14:42

hejhej!


dagen har faktiskt varit riktigt bra, endast vädret som var ett minus.

jag har nämligen bara haft engelska, matte och so idag!

efter som att jag är med i skolans mobbingteam (respekt;)) så fick jag äta pizza på värdshuset med alla andra som är med i mobbingteamet, istället för att äta fisk på skolan!


KATCHING!!


efter lunchen så gick vi iväg till campingen för att spela minigolf (där jag förövrigt gjorde en hole-in-one!) jag slutade på tredjeplats... av fyra möjliga..


när det var klart och våra fingrar var nära att gå av av kyla (det både regnade och blåste!) så gick vi till kiosken och tog en mjukglass!

ja, jag är mätt.


mina fingrar har nästan återfått värmen nu vilket känns skönt!


  

nu ska jag klicka mej in på alla bloggar som jag läser, och efter det så ska jag kolla lite extra på MUS hemsida, det är ju i morron som klubbkvällen går av stapeln!


måste jag tillägga att jag är galet taggad? 

Skapa flashcards