Alla inlägg under maj 2010

Av julia♥ - 19 maj 2010 21:17

på riktigt? är det verkligen sant?

hur kan det vara såhär?


solen har alltså lyst för fullt hela dagen och det har aldrig varit under 16 grader varmt, idag när vi var ute och red jag och sofia så mätte termometern 27 grader i solen :o I MAJ!!!

det här är otroligt!


jag måste säga att jag tar vara på varje minut som solen är framme,

jag ligger och pressar, fast besluten om att få en godkänd solbränna i år.

just nu känner jag mej vit som ett lakan, jag vill blir brun nu!


hoppas nu bara att solen inte försvinner, det hade varit galet värdelöst om det blev kallt och grått igen nu när jag har börjat tro att det är sommar.. 


föresten, kan ni förstå att på fredag så är det endast 4 veckor kvar av skolan? jag längtar!

(ja, vi här i burträsk slutar väldigt sent, den 18: onde juni...) 

      

nu ska jag ta och göra en smoothie, tjiing!

Av julia♥ - 18 maj 2010 21:01

hejhej!


idag har det varit riktigt bra väder igen!


har precis kommit in från att ha varit ute och solat, galet varmt det blir när man ligger på studsmattan!

just nu sitter jag och smaskar på en apelsin, ni borde vara avundsjuka för den är jättegod!


   

jag har tråkigt nog inget alls att skriva just nu, jag bjuder på en låt (som förmodligen alla av er redan hört) så länge:)


HUR BRA ÄR HAN INTE?

är jag ensam om att tycka att hans version av låten är bättre än lady gagas?



gillar hon som pratar i slutet: "well in my opinon he just taught lady gaga a lesson"

Av julia♥ - 17 maj 2010 20:52

här kommer fler bilder från klassresan!


 


                                                        



idag har vädret varit underbart!

jag har spenderat dagen hos olle, vi har solat och badat fötterna i sjön, det känns som att sommaren är här!


NEXT UP: baka en kaka

Av julia♥ - 16 maj 2010 23:35

med dessa bilder från paddan och universeum säger jag godnatt och sovgott!


  


                

 


        

                                                

Av julia♥ - 16 maj 2010 20:47

här har ni lite bilder från tågresan till göteborg, även några bilder på och från vandrarhemmet som vi bodde på :)



   


 


       


 

             


jag tog tyvärr inga bilder när vi var på leseberg eftersom att det regnade galet mycket, det var både bra och dåligt att det regnade när vi besökte liseberg.


bra var det för att köerna inte alls var långa, det var typ bara min klass och några andra som var där trots vädret!


det dåliga med regnet var att min jacka blev alldeles blöt, när den blev blöt så lyckades den att färga av sej på min fina fina turkosa tröja.

hoppas verkligen att fläckarna går bort i tvätten!!


THE EVIL JACKET


  


MIN FINA TRÖJA


  


nu ska jag somna i soffan, ni får se mer bilder i morron :)


om ni vill lite mer om vad vi gjorde i götet så kan ni klicka >>>>HÄR<<<< så kommer ni till klassens resedagbok!

ni kan även titta in på emanuels blogg, han har också en massa bilder från resan dit!

Av julia♥ - 16 maj 2010 19:45

det tar galet lång tid att ladda upp bilderna, jag har suttit här och väntat i 10 minuter på att det ska ladda färdigt.


jag kan ha tagit lite för många bilder kanske....


jag ser att hälften av bilderna har masat sej över från kameran till min dator nu, kanske finns det hopp? :D


medans jag väntar på att bilderna långsamt laddas upp så har jag gjort en ny kategori här på bloggen, den fick namnet GÖTEBORG 2010 och där kommer alla inlägg om klassresan att hamna! 

smart va? ;)


mer bilder på olle!


     

Av julia♥ - 16 maj 2010 19:03

HEJ IGEN! :D


nu har vi äntligen kommit hem igen, jag har verkligen haft det galet kul i göteborg!

vi har gjort en massa kuliga saker så som tex. liseberg, bowlat, universeum, shoppat, kört "snurra flaskan", "jag har aldrig" osvosv.

det känns verkligen som att alla i klassen har kommit mycket närmare varandra och vi har som sagt haft riktigt riktigt kul!


vi kom hem i morse efter nio nån gång, jag startade datorn direkt jag kom hem men jag hann bara logga in innan jag somnade.

jag var obeskrivligt trött, nu har jag sovit och är på topp igen!


bilderna från göteborg är många så jag har inte orkat att lägga in dom på datorn än, jag ska ta itu med det om ett tag.


tills att bilderna från göteborg kommer så har jag några fler bilder på olivia att visa för er, hoppas att ni inte blir less;)


      


jag återkommer förhoppningsvis senare ikväll!

Av julia♥ - 13 maj 2010 13:31

hej, tänkte ge er en snabb lägesraport:)igår anlände vi till götet, det regnade och vi gick på liseberg:)idag så är det mulet och nu sitter vi på en indisk restaurang och äter lunch:)klockan 3 åker vi till liseberg igen, ha det bra!:D

 
Ovido - Quiz & Flashcards