Alla inlägg den 21 juni 2010

Av julia♥ - 21 juni 2010 13:16

Jag är i shock, det regnar inte en droppe idag? solen tittar till och med fram ibland, coolt!


jag känner mej lite efter som inte har berättat för er var jag fick i examenspressent så jag gör det nu :)



jag fick detta : 


en massamassamassa rosor

    


1000 kronor

     

en klocka

  


ett halsband av märket våga

  




och, en ny mobil sony ericsson xperia x10 mini   

oj vad mycket prat det blev om skolavslutningen nu.. men eftersom att typ alla andra hade skrivit om vad dom fått så kände jag att jag var tvungen att följa grupptrycket.. 

Av julia♥ - 21 juni 2010 11:53

godmorron! 


idag så tog jag sovmorgon tills klockan 10, blev en aning besviken på mej själv eftersom att jag inte utnyttjade min första sommarlovs-sovmorgon bättre än så.. 


hursom så känns det som att jag är den enda i min vänskapskrets som just nu är kvar här i burträsk.. 

min vän olivia åkte i morse till sundsvall för att hälsa på min kusin, alicia åkte med samma buss till sundsvall men för att hälsa på hennes pojkvän, i samma buss som dom två åkte iväg med stack även emmy och emelie.. 

olivia kommer hem på onsdag iaf, tills dess får jag klara mej själv...

nä, skämt åsido andra vänner har jag faktiskt :p


hade tänkt ta upp en sak som är ganska rolig förresten, hur kan det komma sej att min statistik blev skyhög under tiden som jag hade bloggpaus? haha


nä, nu ska jag ta en dusch och efter det väntar en promenad med cosmo

Ovido - Quiz & Flashcards