Alla inlägg den 22 juni 2010

Av julia♥ - 22 juni 2010 11:16

hejhej:)


blev väckt av olivia halvtimma sedan och jag kan ju berätta att mitt morronhumör inte blir bättre efter att någon ringt och väckt mej eftersom att min nuvarande ringsignal är GALET IRRITERANDE!


nu ljuger jag dock litegran, hon skickade faktiskt ett sms innan hon ringde där det stod "är du vaken" eftersom att jag lär bli att svara på smset så antog jag att hon skulle förstå att jag ville sova och att hon kunde höra av sej senare, men nej så är inte min kära vän olivia. 

istället ringer människan och skrattar när jag förklarar hur trött jag faktiskt är för henne med min krassliga morgonröst.

och sen när hon börjar berätta lite om allt kul som hon och isak hittills har gjort i sundsvall så ger hon sej mitt i en mening och säger att hon inte har mycket pengar på mobilen så att vi ska smsa ist.


vi lägger på och hon skickar ett sms till mej.


vad tror ni jag gör då?


jag försökte verkligen svara på smset, men när man är trött och har en touch mobil så är det inte det enklaste att bilda riktiga meningar.. det blir endast en massa bokstäver utan mening.. 


så jag pallrade mej ner för trappen och hämtade en av husets telefoner och la mej sen i sängen igen.


att det var värt att gå ner för att hämta telefonen var samtalet absolut värt!   hon hade väldigt mycket kul att berätta om!


men nu när vi väl har lagt på och pratat färdigt så är jag inte trött längre, jag kan inte somna om :( 


det är kul att hon hör av sej och berättar att hon lever iaf, min fina vän!


NEXT UP: hade jag tänkt att ta en dusch, äta frukost och sen se vad den här dagen har för kul att bjuda på!

Skapa flashcards