Alla inlägg den 29 juni 2010

Av julia♥ - 29 juni 2010 23:57



ja, jag är taggad!

Av julia♥ - 29 juni 2010 14:10

det är alldeles för bra väder ute nu för att sitta inne och blogga på dagarna anser jag, därav den galet magra updateringen... 


jag lovade att ta kort på sakerna jag köpte i stan, jag har dock inte hunnit eller orkat göra det än.. men ta det lugnt!! det kommer i sinnom tid!


midsommarafton spenderades som sagt i stugan med en massa roligt folk, god mat och en massa skratt!!


på fotofronten går det sämre.. jag lyckades bara ta 1 enda bild på heeeela midsommarafton!

DET är inte bra gjort.. 


  

vädret kunde man absolut inte klaga på!


jag sov hos olle i husvagnen inatt (big shocker?) och i morse följde hon mej till vårdcentralen där jag hade tid för att ta gardasil-sprutan.

så nu är 1 av 3 stycken sprutor mot livmoderhalscancer tagna, det känns bra!



ikväll så åker jag med sofia och siri till kusmark där siri ska hoppträna!

jag ska få leka fotograf, kuuuuul! :)


ha en fin dag

Ovido - Quiz & Flashcards