Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av julia♥ - 29 augusti 2010 18:36

är det bara jag som tycker att den här helgen har gått ovanligt fort?


SWOSHAAA, så fort typ!!


vad jag har gjort i helgen?

jag har suttit på min rumpa i ena hörnet av mattias soffa i stan, jag har växlat mellan att se på film och att försöka förstå mej på alla engelska förkortningar och termer som vrålar ut ur högtalarna på mattias extremt coola och asgrymma dator.


jag tror att det är nu jag ska skryta om att jag lagade middag igår också, för det gjorde jag!

vad jag lagade har jag inte tänkt berätta för då kan det hända att ni inte är lika imponerade längre.. jag kan dock ge en ledtråd!


det är mer avancerat än nudlar men lättare än lasange.....

 sug på den karamellen ett tag ni ;)


disken dumpade vi i diskhon, varken jag eller matte kände något sug för att diska så vi fixar det nästa helg...

(nu vill jag inte se några kommentarer om hur äckliga vi är.. det hinner inte mögla alltför mycket på en vecka:])


skola i morron, kanske skulle släpa mej upp för trappen och fylla gympaväskan?

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards