Alla inlägg den 5 september 2010

Av julia♥ - 5 september 2010 15:57

jag har varit hos olivia hela helgen och myst, tänkte bjuda på lite bilder från helgen eftersom att jag inte är på skrivarhumör just nu.


FREDAG:


 

okej på fredagen hände ingenting, vi såg på film och myste med aija.


LÖRDAG:


                      

på lördagkväll så var det cruising i byn så jag och olle gick ut och kollade på folk, sen så gick vi även ner på kajen och provlåg alla båtar. haha


SÖNDAG, idag


                         

vi gick med aija till lappsgatan för att hoc (och vi) skulle få lite motion, allt var frid och fröjd och jag var helt torr om fötterna...

 

tills jag bestämde mej för att följa med aija ut i vassen för att kunna ta en fin bild på henne... stövlarna var för korta så dom blev fyllda med vatten.. då blev det inte lika kul längre och jag blev ungefär såhär glad.

  

det komiska i det hela är att jag lyckades komma åt filmknappen när jag skulle ut och ta bilden på aija så jag har hela händelsen på film..



den var min helg, ikväll åker jag till mattias för att tigga mej en kram.


over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards