Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av julia♥ - 5 oktober 2010 19:02

man kan ju börja fundera ifall något är fel på en när man sitter i soffan och lyssnar på musik och helt plötsligt utan anledning börjar störtgråta bara för att man är så jäkla lycklig med allt.


men det är ju sant. jag har aldrig varit såhär nöjd med mitt liv någon gång.

jag är kär för första gången i hela mitt liv och jag är oförskämt lycklig!


 

den vackraste stunden i livet var den när du kom, känns så overkligt att du faktiskt älskar mej lika mycket som jag älskar dej.


Av julia♥ - 5 oktober 2010 17:22

deprimerad blir du när du inser att det faktiskt bara är tisdag och inte torsdag som du först trodde.

deprimerad blir du när du förstår att det inte alls är fredag i morron...

du blir också deprimerad när du vet att du kommer att sluta 10 i 4 i morron istället för 12...


och som grädde på moset är det oktober... det innebär alltså att det nu är det höst på riktigt och att min fina vän olivia fyller år snart och jag har köpt 0 saker till henne än så länge.



     

Ovido - Quiz & Flashcards