Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av julia♥ - 10 oktober 2010 19:23

alla måste ju hålla med om att det är ett lite småcoolt datum idag? 

detta kommer ju endast att hända två gånger till 11.11.11 och 12.12.12


 

vaknade upp svettig i olles säng i morse, det var galet kallt i hennes rum igår så elementen skruvades upp till maxvärme och efter en natt brevid varandra och två varma täcken så skulle man lätt kunna missta sej för att vara i en bastu!

VARMT var det kan jag lova.


efter vi ätit frukost så begav vi oss ut på lappsgatan, jag tog en massa fina höstbilder på vackraste vännen olivia!


kan bjuda på lite bts bilder i nästa inlägg, dom färdiga bilderna får ni nästa vecka någon gång.. jag ska nämligen gå en bildbehandlingskurs som börjar på torsdag och då hade jag tänkt ta bilderna dit och öva på!


annars så har jag fikat och ätit tårta hela dagen, min kära moder råkar nämligen fylla år idag!

inte illa att vi blir bjudna på tårta då inte!


sen så måste jag även få skryta med hur extremt duktig och ansvarstagande jag har varit idag, vi håller på med ett projektarbete i skolan där vi ska planera en resa för ett gäng engelska college studenter till gotland.

jag har då skrivit allt dom ska göra på dag 1 och 2, skrivit hur mycket som helst och hotellet dom ska bo på, skrivit ännu mer om campingen dom ska bo på och skrivit ännu lite mer om cykling på gotland!

började med detta redan 3 för att jag ville ha hela kvällen ledig, var klar typ klockan 7 och det känns så himla bra!

några vuxenpoäng måste jag väl ha skrapat ihop nu?



ojojoj så långt inlägg detta blev..

Ovido - Quiz & Flashcards