Alla inlägg den 2 november 2010

Av julia♥ - 2 november 2010 23:15

om två timmar så slutar han jobba, då hämtar han mej, inatt slipper jag sova ensam.


inatt får jag sova bredvid världens bästa pojke och världens finaste pojkkropp.


att få somna i dina armar och att få vakna av en kyss på axeln, det är lycka.

du gör mej lycklig.

Av julia♥ - 2 november 2010 19:15

satt och pratade med mamma under middagen:


J- jag sover hos mattias ikväll.

M- men jobbar inte han kväll i veckan?

J- jo

M- han slutar alltså 1?

J- ja

M- haha, ska DU orka vara vaken till 1? kommer aldrig att gå, men LYCKA TILL!!! 


  

Av julia♥ - 2 november 2010 16:30

         

kallt är det, men frost är bättre än snö iaf?

Av julia♥ - 2 november 2010 14:00

kolla vad som låg och väntade på mej ute i brevlådan?


  

Av julia♥ - 2 november 2010 12:12

ni inser inte hur skönt det är att kunna sova ut istället för att stiga upp ohälsosamt tidigt för att gå till skolan?

vad jag kommer att njuta av den här veckan!!


okej, måste ta och göra ett besök i duschen.

mitt smöriga hår har förvandlats till en slickad kondomfrilla, mer behöver jag inte säga.



  

Ovido - Quiz & Flashcards