Alla inlägg den 17 november 2010

Av julia♥ - 17 november 2010 19:30

   


denna goding klickade jag precis hem till en helt godtagbar summa, endast 118 kronor istället för 305 som den kostar i butik!

KATCHINGGGG!!! julia shoppar smart ibland!

Av julia♥ - 17 november 2010 16:45

hittade världens tuffaste, eller okej kanske inte världens tuffaste men en råcool sak på min blogg alldeles nyss!

i menyn på sidan finns det en avdelning som heter tidigare i år och för ett år sedan, där kan man alltså se precis vad jag skrev för inlägg just denna dag för exakt ett år sedan!

okej, kanske inte super intressant för er men jag tyckte endå att det var tufft.


fick genom den saken tex. reda på att idag för precis ett år sedan höll jag på att plugga inför ett prov i politik.

känns skönt att slippa göra det ikväll...


  

  


lägg märke till att uppdateringen var lite bättre då också, minst 4 inlägg om dagen, AWESOME!!

Av julia♥ - 17 november 2010 15:30

efter att jag hade plöjt igenom alla mina böcker och gjort klart precis alla läxor som skulle göras så satte jag mej vid tvn.

till min besvikelse så hade kenny begins precis slutat och på alla andra miljoner kanaler fanns gick inte en enda liten bra serie.

så jag plockade fram min kreativa sida och grävde igen ett gammalt, segt rött nagellack.

med det målade jag över mina snygga gråa naglar.


            


kom på nu såhär i efterhand att det kanske inte var det smartaste att ta bilderna i webben, man ser lixom inte så bra.

man får iaf värsta julkänslan av det! mörkrött med glitter i, ge mej jul nu så att vintern tar slut någon gång!!

Av julia♥ - 17 november 2010 14:12

  

Av julia♥ - 17 november 2010 12:47

hemma från massagen nu och HERRE MIN GUD vad det gör ont i min kropp!!


mörbultad har jag blivit, känns som att jag åkt genom en flygplansmotor och sen magplaskat rakt ner i en asfaltsväg.

hade 4 bröstkotor och 2 ländkotor som låg helt fel, han lyckades knäcka till 2 av bröstkotorna, de som var högst upp vid nacken.


jag får alltid samma kommentar när jag får massage, ojoj, här var det riktigt spänt, gör det ont?

för det första har jag ingenaning om varför jag är så spänd, gör väl inget speciellt? sen så JA DET GÖR ONT, TRYCK INTE SÅ HÅRT!!!!!!!!!!!!!!!!

som en finishing touch dränkte han min rygg i linnement, hela ryggen brinner!!!!


kommer förhoppningsvis att må som en gud i morron dock!


som ni säkert räknat ut sitter jag inte på bussen påväg till skolan, tiden blev flyttat till halv 12 ist för 11 så jag missade helt enkelt bussen.


sovmorgon, massage och ingen skola, jag klagar inte på min onsdag iaf!


               

Av julia♥ - 17 november 2010 10:10

tog fetaste sovmorgonen ever idag!

sov enda till klockan 9!! hur skönt?


varför undrar ni då?


jo, eftersom att pappa inte kunde ta sin  massagetid så tattade jag den istället!

KATCHINGGGGG!! så nu slipper jag ha ont i ryggen ett tag framöver iaf får vi hoppas!


ska till the massageman klockan 11 så det är ju ett tag kvar, tar 12 bussen till stan sen så att jag hinner med mina två sista lektioner! 


bjuder på några fräsiga bilder såhär på morgonkvisten!


                        

sekunden efter bilden togs snodde han min macka. elak.  


såhär ledsen blev jag då.

    


Ovido - Quiz & Flashcards