Alla inlägg den 21 november 2010

Av julia♥ - 21 november 2010 21:57

Jävla skit, ger upp, färgen gav noll skillnad what so ever. Får köpa en annan färg i morron, detta svider rejält i plånboken ska ni veta. VARFÖR SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT?Cutcutcut

Av julia♥ - 21 november 2010 16:30

kom precis hem till skogen igen, har varit i stan precis hela helgen med min fagre pojk därav den obefintliga updateringen!


i fredags gjorde jag något stort. vi slutade tio i 11 och då drog jag och mina brudar, linnéa och hanna till stan för lite mini shopping.

jag köpte hårfärg.


den ligger i en påse i hallen nu, nyckeln till det blonda håret jag suktar efter.

jag är rädd. är inte säker på om jag vågar öppna förpackningen och kleta in det i håret.

tänk om det blir mörkare? tänk om det blir GULT?? tänk om det blir exakt precis så som jag vill ha det?

det är värt ett försök iaf, blir det gräsligt har jag ju alltid min fina lilla mössa, en räddare i nöden.


nu ska jag äta middag sen parkera min vackra rumpa i soffan och sen somna till ljudet av nåt dåligt tv program.


hej!

   

Ovido - Quiz & Flashcards