Alla inlägg den 26 november 2010

Av julia♥ - 26 november 2010 15:10

livsglädjen börjar sakta återfinna sej i kroppen på mej.

var på hembesök hos mad mattias igår vilket hjälpte lite, han påstod att man inte såg någon skillnad alls på min hårfärg... tack, nu känns det bättre.


sen så hjälper faktiskt alla fina kommentarer jag får på skolan också, men still.. VARFÖR ÄR DET SÅ SVÅRT?!?!?!?!


fredag idag, krigade mej igenom snöstormen till bussen i morse.

fick tillbaka mitt spanskaprov VG, surt som sate att jag hade skrivit på spanska hela två första sidorna där man skulle ha svarat på svenska. 

hade idrott, gym, i felt the fat burn!


för att muntra upp min dåliga humör ytterligare så ska jag och mina finaste brudar linnéa, hanna och agnes kirra en myskväll at hanna's place.

det gör min kväll!!


no more to say, tare lungt ikväll ungdomar!


      

ni vet att ni är hur bra som helst!!

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards